کد خبر: ۹۹۱۳
زمان انتشار: ۱۶:۵۳     ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مصاحبه نقل شده از وی به صورت ناقص منتشر شده است، توضیح داد: پیش بینی ما این بود که اگر آیت‌الله مهدوی کنی کاندیدای ریاست بر مجلس خبرگان رهبری نشوند آقای هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان رهبری رای می‌آورند، اما حالا که وی اعلام آمادگی کرده‌اند موضوع متفاوت است.
چند روز پیش سایت روزنامه خبر به نقل از اسدالله بادامچیان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، ادعا کرد: آیت الله مهدوی کنی به احترام آقای هاشمی در انتخابات ریاست مجلس خبرگان کاندیدا نخواهند شد.
هرچند پس از موافقت آیت الله مهدوی کنی با درخواست بیش از 50 عضو مجلس خبرگان برای کاندیدا شدن، کذب بودن این خبر روشن شد اما آقای بادامچیان هم امروز ادعای سایت خبرآنلاین را رد کرد.

این عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار شبکه ایران با تاکید بر اینکه مصاحبه نقل شده از وی به صورت ناقص منتشر شده است، توضیح داد: پیش بینی ما این بود که اگر آیت‌الله مهدوی کنی کاندیدای ریاست بر مجلس خبرگان رهبری نشوند آقای هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان رهبری رای می‌آورند، اما حالا که وی اعلام آمادگی کرده‌اند موضوع متفاوت است.

وی ادامه داد: موضع ما درباره ریاست مجلس خبرگان رهبری همان موضع حزب موتلفه است که امروز از سوی دبیرکل اعلام خواهد شد.

بادامچیان در عین حال گفت: ما شاگرد آیت‌الله مهدوی کنی هستیم و هیچگونه دخالتی در مجلس خبرگان رهبری نخواهیم داشت و معتقدم که احزاب و گروه‌ها هیچ دخالتی در انتخابات مجلس خبرگان که همگی فقهای متدین هستند نمی‌تواند داشته باشد.

نماینده مردم تهران در پایان تاکید کرد: حزب موتلفه اسلامی از هر کسی که اعضای مجلس خبرگان به عنوان رئیس انتخاب کند حمایت می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها