کد خبر: ۹۹۱۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
سرمربی موقت پرسپولیس می گوید اگر قرار باشد با تصمیم کمیته‌ فنی و باشگاه، هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد، مستقل کار می‌کند.

یحیی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من هنوز مانوئل ژوزه را سرمربی پرسپولیس می‌دانم و تنها با توجه به درخواست باشگاه تیم را تمرین می‌دهم. امیدوارم که هر اتفاقی که می‌افتد خیر پرسپولیس در آن باشد.

وی درباره ژوزه هم گفت: او مربی خوب ، شریف و با شخصیتی است و در مدت حضورم در پرسپولیس با من رفتار خوبی داشت و من بدی از او ندیدم. او را هنوز سرمربی پرسپولیس می‌دانم و حتما به دیدارش خواهم رفت. نمی‌دانم چه تصمیمی گرفته می‌شود ، نمی‌دانم که او بر می‌گردد یا نه؟ اما باشگاه چون از من خواسته تا برگزاری جلسه کمیته‌ فنی در دو روز آینده تیم را تمرین دهم، در حال انجام ماموریتم هستم. ژوزه تمام وجودش را برای پرسپولیس گذاشت، اما بدشانسی مانع از نتیجه‌گیری تیم او شد. او مربی پر افتخاری است که در این چند ساله جام‌های زیادی گرفته، اما در ایران اتفاقات و بدشانسی دست به دست هم داد تا او نتواند در پرسپولیس نتیجه‌ بگیرد.

گل محمدی در مورد این که چقدر برای خود شانس قائل است تا سرمربی پرسپولیس شود گفت: همه این‌ها مربوط به تصمیم کمیته‌ فنی و باشگاه مربوط است، اما اگر قرار است من به عنوان سرمربی کار کنم، مستقل کار خواهم کرد. و مفهوم سرمربی مشخص است. اگر به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شوم باید پاسخگوی هواداران و باشگاه باشم و طبیعی است که باید خودم درباره تصمیماتی که می‌گیرم اختیار عمل داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها