کد خبر: ۹۹۰۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - میثم بائو هافبک دونده استقلال معتقد است که گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا آسان نیست.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ با این حال او معتقد است استقلال می‌تواند با این توان فنی و حمایت هوادارانش در نهایت از گروه خود صعود کرده و حتی به مراحل بالاتر صعود کند. او در لیگ برتر هم تیمش را مدعی جدی قهرمانی می‌داند ولی معتقد است که آبی‌ها با شروع لیگ قهرمانان کار سختی در پیش خواهند داشت. بائو در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
نظرت در مورد گروه استقلال چیست؟
این گروه آسان نیست، البته باید بگویم هم کار سختی داریم و هم کار راحت. الهلال و العین تیم‌های خوب و ریشه‌داری هستند ولی راحتی کار این است که ما از حمایت هواداران بهره می‌بریم و می‌توانیم در بازی‌های خانگی به چیزی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. در بازی‌های بیرون از خانه هم باید دنبال امتیاز باشیم.
استقلال از این گروه صعود می‌کند؟
تلاش ما این است که صعود کنیم. هر چند کار سختی داریم ولی استقلال پتانسیل موفقیت در این جام را دارد.
تا حالا در لیگ قهرمانان بازی کردی؟
خیر تا حالا بازی نکردم. یک سال قرار بود بازی کنیم که لیست استقلال دیر فرستاده شد و در نهایت از این جام کنار گذاشته شدیم. برای بازی‌های آسیایی انگیزه زیادی دارم و این یک تجربه جدید است.
قلعه‌نویی در رقابت‌های بین‌المللی عملکرد خوبی نداشته است. فکر می‌کنی او با استقلال موفق شود؟
قلعه‌نویی در بازی‌های بین‌المللی هم مربی خوبی است و سال قبل هم سپاهان را به مرحله بعد برد. یک مربی همیشه یک مربی است و فرقی ندارد که کجا کار می‌کند و هر مربی دنبال موفقیت تیمش است و مطمئنا او در این بازی‌ها می‌تواند استقلال را به خوبی هدایت کند.
فکر می‌کنی استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را داشته باشد؟
قهرمان شدن در این بازی‌ها سخت است ولی اگر بدشانسی نیاوریم، مصدوم‌ها برگردند و تیم تقویت شود می‌توانیم به موفقیت برسیم. بازی کردن در آسیا با لیگ برتر کاملا متفاوت است.
شرایط را در لیگ برتر چطور می‌بینی؟
ما مدعی هستیم ولی تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند. آخر فصل همه چیز معلوم می‌شود و ما باید خیلی تلاش کنیم. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است و فرصت جبران اشتباه هم کم است.
از این که قهرمانی نیم فصل را از دست دادید ناراحت نیستی؟
خیر، قهرمانی در نیم فصل چندان مهم نیست.
در نیم فصل اول از عملکرد خودت راضی بودی؟
خدا را شکر بد نبود و مطمئنا تلاش می‌کنم تا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم.
قبول داری استقلال باید خط هافبک را تقویت کند؟
در این مورد مسئولان باشگاه و سرمربی تلاش می‌کنند و مطمئنا برای موفقیت در هر 3 جام باید یک تیم قوی داشته باشیم. شما دیدید که در این بازی‌های آخر کمی از لحاظ نیروی انسانی دچار مشکل شدیم و در بعضی از بازی‌ها کسی را روی نیمکت نداشتیم.
بازی با سایپا در جام حذفی را چطور می بینی؟
بازی سختی است ولی ما در جام حذفی هم قهرمانی می خواهیم و باید اولین گام را محکم برداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها