کد خبر: ۹۸۹۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس می گوید سرمربی پرسپولیس تا زمان تعیین تکلیف با مانوئل ژوزه ، این مربی پرتغالی است.

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین ؛ چند ساعت پس از نشست طولانی مدت کمیته فنی سعی می کند تا به ابهامات جدید ناشی از این جلسه را برای هواداران پرسپولیس تشریح کند. مدیر سرخ ها از موضع گروه فنی برای سپردن تیم به یحیی شروع می کند و می گوید:« ببینیند فعلا سرمربی تیم ما مانوئل است و هیچ تصمیمی درباره او نگرفتیم. فعلا باید بنشینیم در فاصله 72 ساعت آینده با این مربی صحبت کنیم تا با هم به یک نتیجه دوستانه برسیم. ولی تا آن زمان به دلیل در پیش بودن بازی های جام حذفی که نمی توانستیم تیم مان را تعطیل کنیم برای همین از آقا یحیی که نفر دوم تیم ماست خواستیم تا تمرینات را با اختیار کامل زیر نظر داشته باشد. به هر حال نمی شد آقا یحیی مربی باشد و در تمرینات حوزه اختیاراتش مشخص نباشد. برای اینکه او بتواند با آرامش بیشتری به کارش بپردازد گفتیم اختیار تام دارد. مثل سابق هم قرار شد تا علی آقای پروین به عنوان یک بزرگتر حواسش به تیم باشد.»

این یعنی علی پروین مدیر فنی پرسپولیس شده است؟ رویانیان که از این پرسش تعجب کرده ، می گوید:« مگر من حکم جدیدی در این باره صادر کردم که چنین سئوالی را می پرسید؟ آقای پروین پیش از این رئیس کمیته فنی پرسپولیس بودند و مربیان تیم های مختلف ما باید با ایشان در ارتباط می بودند ، هنوز هم همان سمت را دارند و اتفاق جدیدی نیفتاده است. ما مدیرفنی برای تیم نگذاشتیم و ایشان با همان اختیارات سابق شان فعالیت می کنند .» این درحالی است که بعد از نشست رویانیان با کمیته فنی عنوان شده بود که علی پروین مدیر فنی پرسپولیس می شود اما رویانیان می گوید:« همان طور که گفتم ما هیچ تغییری در چارت باشگاه ایجاد نکردیم ، حکمی هم صادر نشده . اصلا ما تصمیم خاصی برای تیم نگرفتیم و فعلا سرمربی پرسپولیس مانوئل است تا با او حرف بزنیم. وقتی تیم سرمربی دارد که ما نمی توانیم در چارت تغییری ایجاد کنیم. تصمیمات امروز برای یک بازه 2 تا 3 روزه است که من بتوانم تکلیف مانوئل و تیم را مشخص کنم. آن وقت دوباره باید برای ادامه راه مان تصمیم گیری کنیم.»

او درباره احتمال جدایی مانوئل و نوع این جدایی هم می گوید:« من همیشه سعی کردم اگر جدایی قرار است اتفاق بیفتد در کمال آرامش و دوستانه باشد. به هر حال ما باید با مانوئل بنشینیم حرف بزنیم و به یک راهکار درست برسیم. به هر حال من از ایشان دلخورم. او قرار بود امروز به نشست ما بیاید و در برابر اعضای کمیته فنی از برنامه ها و عملکردش دفاع کند. ما جمعی آکادمیک و فوتبالی را تشکیل داده بودیم . دو یا 3 استاد دانشگاه و کلی از بزرگان فوتبال تیم در کنارمان بودند و مانوئل هم حرفه ای این بود که می آمد تا حرف هایش را بزند. حالا به هر حال  باید در ادامه با او بنشینم حرف بزنم و به توافق برسم. من هنوز هم رابطه ای گرم و صمیمی با دنیزلی دارم با اینکه ماه هاست از کنار ما رفته. یا استیلی که یکی از نزدیک ترین دوستان ماست. حتی همین الان که با هم حرف می زنیم ، نمایندگان من پیش دنیزلی هستند. البته این جلسه ربطی به مسائل فنی یا بازگشت او ندارد ولی ما کارهای مشترکی با هم داشتیم که نمایندگانم دنبال پیگیری شان هستند. دوست داریم اگر قصه همکاری مان با مانوئل هم به پایان رسید بتوانیم دوستی مان را با او تداوم ببخشیم.»

رویانیان درباره این خواسته یحیی گل محمدی که کریم باقری مدیرفنی پرسپولیس باشد هم می گوید:« راستش یحیی این خواسته را از من نداشته چون ما هنوز با او درباره هدایت تیم برای بلند مدت صحبت نکردیم. او فعلا به کمک ما آمده تا زمانی که تکلیف مانوئل مشخص شود. هر وقت تکلیف مانوئل مشخص شد اگر کارمان به جدایی انجامید حتما می نشینم و نظرات او را درباره ادامه همکاری می شنوم و آن وقت با او در این باره تصمیم گیریم می کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها