کد خبر: ۹۸۹۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
ما نظامی ها در سیستم مان این شکلی کار می کنیم که وقتی فرمانده می رود ، جانشینش مسئولیت او را بر عهده می گیرد ، آقا یحیی هم نفر دوم نیمکت ماست
شيريني- رويانيان

 به گزارش 598 به نقل از سایت گل - آخرین اظهار نظر مدیرعمال پرسپولیس یکی از رویایی ترین آنهاست !

به گزارش گل رویانیان در پایان کمیته فنی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:« فعلا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است. ما هنوز درباره مانوئل تصمیم گیری نکرده ایم. در جلسه از اعضا خواستم تا زمان بیشتری به من بدهند و بتوانم درباره او تصمیم گیری کنم. حداقل 48 ساعت زمان می خواهم باید یکسری مسائل را بررسی کنم. به هر حال شما خبرنگاران ایرانی هستید باید حواس تان باشد و بدانید که ما را در شرایطی قرار ندهید و نگذارید مشکلات دیگری برای ما ایجاد شود. ولی با این وجود در نبود آقای مانوئل تا این که درباره اش تصمیم بگیریم ، یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد و سرمربی است.»

او ادامه داد:« ما نظامی ها در سیستم مان این شکلی کار می کنیم که وقتی فرمانده می رود ، جانشینش مسئولیت او را بر عهده می گیرد ، آقا یحیی هم نفر دوم نیمکت ماست و حالا تا زمانی که مانوئل تکلیفش مشخص نشده که می ماند و می رود ، تیم را یحیی در مقام سرمربی اداره می کند. او اختیار تام دارد و کارهایش را زیر نظر علی پروین انجام می دهد! فعلا آقا یحیی سرمربی است تا زمانی که حکم سرمربیگری رسمی پرسپولیس را بعد از تعیین تکلیف با مانوئل ، در جلسه هفته آینده کمیته فنی ، صادر کنیم.»

رویانیان در پاسخ به این سئوال که باقری آیا به پرسپولیس می آید هم با خنده گفت:« آقا کریم بزرگ ماست و ...»


خبرنگاری وسط حرف سردار پرید و گفت:«حالا برای رفتن مانوئل ما ترجیح می دهیم که پولی به او ندهیم ! ولی باید ببینیم چه می شود.»

انجام دادن کار زیر نظر پروین آن هم با اختیار تام به مدت 48 ساعت. کل این جمله یک شاهکار است که می شود آن را برای دریافت یک جایزه در حد شوالیه به مراجع ذی صلاح فرستاد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها