کد خبر: ۹۸۹۲۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
دستیار فرانک رایکارد بازی مقابل ایران را پایاپای خواند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم‌های ملی‌ فوتبال ایران و عربستان در نخستین رویارویی خود در رقابت‌های غرب آسیا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خالد القرونی، مربی عربستان پس از پایان بازی با بیان این که دو تیم فوتبال پایاپایی را ارائه دادند، گفت: تلاش کردیم تا در گام نخست از شکست مقابل ایران جلوگیری کنیم. تیم ما هنوز در شرایط بازی قرار نگرفته است. بازیکنان تنها 10 روز است که در کنار همدیگر تمرین می‌کنند. بنابراین طبیعی است که نتوانیم بهترین نمایش خود را به اجرا بگذاریم.

دستیار فرانک رایکارد افزود: با وجود بازی هجومی ما نتوانستیم به گلی دست یابیم. خط دفاعی ایران عملکرد خوبی داشت و سازمان یافته ظاهر شد. بندر الخمیس حسین المقهوری و احمد الفریدی فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادند. ما باید در دیدار چهارشنبه مقابل یمن به پیروزی برسیم. برای صعود از این گروه چاره‌ای جز کسب سه امتیاز مقابل یمن نداریم. این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است.

در این دیدار فرانک رایکارد سرمربی نام آشنای سعودی‌ها همچون کارلوس کی روش بر روی نیمکت تیمش ننشست و کار را از سکوها دنبال کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها