کد خبر: ۹۸۸۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: بیشتر مربیان خارجی دوست دارند اخراج شوند تا پول قرارداد خود را بگیرند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: این تصمیمی بوده کمیته فنی امروز گرفت و قرار شد رویانیان ظرف 48 ساعت تا 72 ساعت آینده جلسه‌ای با ژوزه برگزار کند و درباره رفتن و یا ماندن او تصمیم بگیرد. ما امروز ژوزه را به این جلسه دعوت کردیم اما او نیامد.

وی ادامه داد: گل‌محمدی سرمربی تیم است و پروین هم به عنوان مدیر فنی بالای سر او خواهد بود. البته کار او یک مقدار از مدیر فنی جدیدتر است. امورات را زیر نظر دارد و در مسائل فنی به یحیی کمک می‌کند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا رقابت‌های جام حذفی فاصله کمی داریم و می‌خواهیم تا آن زمان هماهنگ شویم. لیست بازیکنان جدید و مازاد مورد بررسی قرار می‌گیرد و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور ژوزه در این جلسه بی احترامی نبود تصریح کرد: ما به او خبر دادیم و او به علت اینکه ناراحت بود نیامد. سردار هم از دست ژوزه ناراحت شده بود که چرا او با همسرش به ایران آمده است.

استیلی درباره حضور گل‌محمدی در کنار پروین و انتخاب ترکیب تیم یادآور شد: ترکیب تیم را گل‌محمدی می‌چیند زیرا او سرمربی است پروین به او کمک خواهد کرد، نباید اجازه بدهیم تا تیم به حاشیه برود.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس علی پروینی شده است گفت: پرسپولیسی مردمی شده؛ علی پروین هم زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و جام‌های زیادی را با این تیم به ارمغان آورده است. همه چیز دست پروین و گل محمدی است و امیدوارم که تیم موفق باشد.

استیلی در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است در این کار حضور داشته باشد خاطرنشان کرد: به هر حال هر شرایطی وضعیت خاص خود را دارد؛ باید در این مورد فکر کنم و در آینده تصمیم بگیرم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پول قرارداد ژوزه پرداخت خواهد شد، یادآور شد: اگر قطع همکاری صورت بگیرد باید پول قرارداد او را بدهیم. باشگاه به تعهدات خود پایدار خواهد بود. البته اخراجی در کار نیست ظرف 72 ساعت آینده قرار است رویانیان در مورد ماندن یا رفتن ژوزه تصمیم بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با برگشت ژوزه بازیکنان از او حرف شنوی خواهند داشت گفت: هر مربی شرایط خاص خود را دارد. مربیان خارجی دوست دارند اخراجشان کنند تا پولشان را بگیرند اما برخی هم اعتبار خود را ترجیح می‌دهند زمانی که عملکرد ضعیف‌شان را دیدند خود به صورت توافقی کنار می‌کشند و همه چیز تمام می‌شود.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها