کد خبر: ۹۸۷۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس گفت: برای هدایت تیم صحبتی با من نشده است.
به گزارش ایسنا، حمید استیلی پیش از شروع جلسه امروز (دوشنبه) کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس گفت: درباره هدایت تیم با من صحبتی نشده و من جزو گزینه‌ها نیستم.

وی درباره احتمال آمدن کریم باقری به پرسپولیس هم گفت: صحبت‌هایی بود که باقری به یحیی کمک کند. کریم زمانی هم که من سرمربی پرسپولیس بودم، به تمرین‌ها می آمد و به من کمک می‌کرد، اما هنوز چیزی معلوم نیست و کمیته‌ فنی باید در این رابطه تصمیم گیری کند.

استیلی در پاسخ به این سوال که شانس کدام مربی برای هدایت تیم پرسپولیس بیش از سایرین است؟ گفت: فعلا شانس گل محمدی از سایر گزینه‌ها بیشتر است، چون با تیم بوده و به خوبی بازیکنان را می‌شناسد.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره لیست مازاد این تیم هم گفت: ژوزه، فهرستی به رویانیان داده بود که فعلا نمی‌توانم اسامی آن را فاش کنم. اگر ژوزه ماندگار شد که این فهرست علنی می‌شود، اما اگر قرار به رفتن او بود اعلام این اسامی ممکن است برای آن بازیکنان خوب نباشد.

استیلی درباره سفرش به ایتالیا هم گفت: برای تشکیل آکادمی پرسپولیس به تفاهم خوبی رسیده ایم و قرار شده است برای تبادل بازیکن هم با میلان ایتالیا همکاری کنیم. همچنین قرار شده که مربیان ما برای گذراندن دوره‌های مربیگری به این کشور سفر کنند.

عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس درباره اعطای پیراهن شماره «10» میلان به مدیرعامل پرسپولیس هم گفت: خود من هم خیلی تعجب کردم، چون خیلی زود یک پیراهن به اسم آقای رویانیان زدند که شماره‌اش هم «10» بود.

وی در پایان به شوخی گفت: مسئولان باشگاه میلان به من هم پیراهن دادند، اما شماره‌اش «7» نبود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها