کد خبر: ۹۸۶۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
یحیی بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بوده برای همه ما حرمت دارد وقتی به ایشان می گویند سرمربی موقت یعنی او در نزد بازیکنان جایگاه لازم را ندارد
افشین پیروانی احمدرضا عابدزاده Afshin Peirovani Ahmadreza Abedzadeh
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -خب ، راحت نیست که پرسپولیس رنگ و روی آرامش را ببیند.
به گزارش گل  برکناری تلفنی مانوئل ژوزه از ایتالیا توسط رویانیان مدیر عامل این باشگاه انهم در شرایطی که بیشتر اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس از ان بی اطلاع هستند اسباب حیرت و حتی دلخوری برخی از انها شده است از جمله افشین پیروانی عضو کمیته فنی این باشگاه که به برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت و گو گفت از این شیوه کار در باشگاه گلایه دارد .

پیروانی که چندسال پیش پس از جدایی افشین قطبی سرمربی تیم شد و با کسب نتایج ضعیف جای خود را به نلووینگادا داد ، در این باره با لحنی معترض می گوید : در این شرایط برکناری اقای ژوزه اصلا به صلاح پرسپولیس نیست و با این شرایط که به ایشان تا دوشنبه مرخصی داده اند باعث تضعیف جایگاه این سرمربی میشود و با شناختی که من از این سرمربی پرتغالی دارم بعید به تیم برگردد .


عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب یحی گل محمدی هم گفت : یحیی بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بوده برای همه ما حرمت دارد وقتی به ایشان می گویند سرمربی موقت یعنی او در نزد بازیکنان جایگاه لازم را ندارد و فوتبالیست ایرانی اخلاقش طوری است که احساس کند سرمربی اقتدار ندارد اصلا حرفش را نمی خواند برای همین ما داریم به یحیی گل محمدی هم ضربه می زنیم.

البته پیش از این هم گفته می شد نه علی پروین و نه پیروانی به انتخاب یحیی به عنوان سرمربی پرسپولیس روی خوشی نشان نداده اند . پیروانی در حال حاضر سرمربی تیم سنگ اهن بافق است .

پیروانی بعد از اخراج حمید استیلی در تیم استیل آذین هم مدتی سرمربی بود که نتایج مناسبی به دست نیاورد. از بازیکنان فعلی پرسپولیس مهدی مهدوی کیا و علی کریمی سابقه بازی و کار با او را دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها