کد خبر: ۹۸۶۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
صحبت از يك تركيب كاملا جوان و تازه‌نفس براي نيمكت پرحاشيه قرمزهاست. از يحيي گل‌محمدي و كريم باقري
يحيي گل‌محمدي

به گزارش 598 به نقل از  سايت گل- به تمام شايعات جورواجوري كه درباره نيمكت پرسپوليس مي‌شنويد، يك احتمال ديگر را هم اضافه كنيد. اما اين يكي خيلي هم شايعه نيست، خبري است كه احتمال وقوعش بيشتر از ساير خبرهاست.

اين روزها درباره وضعيت نيمكت سرخپوشان  خبرهاي ضد و نقيضي به گوش مي‌رسد. از ماندگار شدن مانوئل ژوزه گرفته تا آمدن مجيد جلالي؛ از ورود بگوويچ و افاضلي تا بازگشت مصطفي دنيزلي. از سرمربيگري ايراني‌هاي سرشناس گرفته تا سرمربي‌هاي خارجي و دستياران ايراني. اما اين بار صحبت از يك تركيب كاملا جوان و تازه‌نفس براي نيمكت پرحاشيه قرمزهاست. از يحيي گل‌محمدي و كريم باقري.


از حوالي باشگاه پرسپوليس خبر مي‌رسد يحيي گل‌محمدي كه فعلا به عنوان سرمربي موقت سرخپوشان معرفي شده به احتمال زياد به زودي با حذف پسوند «موقت» پست سرمربيگري را تا پايان فصل بر عهده خواهد گرفت. اما گزينه‌اي كه مديران پرسپوليس براي دستياري يحيي در نظر گرفته‌اند هافبك سابق اين تيم و يكي از محبوب‌ترين بازيكنان تاريخ پرسپوليس است كه دو سال پيش و در زمان مربيگري علي دايي از بازيگري كناره گرفت و كفش‌هايش را آويخت.

كريم باقري گزينه مورد نظر مسئولان پرسپوليس است و اگر پيشنهاد دستياري گل‌محمدي را بپذيرد اولين تجربه مربيگري خود را با تيم پرسپوليس آغاز خواهد كرد. سرنوشت زوج كريم و يحيي به عنوان دو مربي جوان و نوجو در پرسپوليس، كنجكاوي بسياري را برمي‌انگيزد. آن‌ها همانقدر كه ممكن است موفق و شگفتي‌آفرين عمل كنند، احتمال دارد به مهره‌هاي سوخته‌اي تبديل شوند كه بعدا در موردشان بگويند: «هدايت پرسپوليس برايشان خيلي زود بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها