کد خبر: ۹۸۵۱۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
پیش از این شبکه خبری سومریه عراق به نقل از نعیم صدام دیگر عضو فدراسیون فوتبال عراق از تمایل این فدراسیون برای جذب علی دایی خبر داده بود
علی دایی

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- در حالي كه طي روزهاي اخير پيشنهاد مربيگري تيم ملي عراق به علي دايي و جواب منفي او در راس اخبار قرار داشته، يك عضو بلندپايه فدراسيون فوتبال عراق خبر چنين پيشنهادي را از بيخ‌وبن تكذيب مي‌كند.

به گزارش گل به نقل از ایرنا، اين عضو فدراسيون فوتبال عراق كه علی جبار نام دارد در گفت‌وگو با خبرگزاری ورزشی الامل عراق اظهار داشت: فدراسیون فوتبال عراق تصمیم استخدام علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود را ندارد و اخبار منتشر شده در این خصوص کذب است.

پیش از این شبکه خبری سومریه عراق به نقل از نعیم صدام دیگر عضو فدراسیون فوتبال عراق از تمایل این فدراسیون برای جذب علی دایی مربی ایرانی پس از نتیجه ندادن مذاکرات برای بازگشت زیکو خبر داده بود. نعیم صدام در گفت‌وگو با این شبکه خبری گفته بود: فدراسیون فوتبال عراق قصد دارد از علی دایی در مسابقات غرب آسیا و بیست‌ویکمین دوره مسابقات کشورهای عربی که در بحرین برگزار خواهد شد، به جای زیکو سرمربی برزیلی تیم فوتبال عراق استفاده کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها