کد خبر: ۹۸۵۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
مهاجم تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.
* رضایی به کمیته انضباطی پرسپولیس احضار شد

غلامرضا رضایی به دلیل مصاحبه های اخیر خود و ابراز ناراحتی از شرایطی که دارد به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شده است. وی در این جلسه باید توضیحاتی را درباره دلایل خود از مصاحبه های اخیرش شرح دهد.


* هافبک پرسپولیس 3 روز از تمرینات پرفشار معاف شد


محمد نوری پس از تمرین امروز از ناحیه کشکک پا احساس درد کرد و کادر پزشکی سریعا وضعیت او را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. در پایان این تصمیم گرفته شد که نوری تا روز چهارشنبه از تمرینات پرفشار معاف شود و به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال کند. نوری اگر تا روز چهارشنبه شرایط تمرین را پیدا کرد به تمرینات گروهی بازمی‌گردد. در غیر این صورت زیرنظر کادر پزشکی ام آر آی خواهد شد.


* احتمال برگزاری بازی تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری


پرسپولیس انجام یک بازی تدارکاتی را در دستور کار دارد. پرسپولیسی ها می خواهند تا زمان باقی مانده به دیدار با ملوان انزلی  یک دیدار تدارکاتی برگزار کنند. قرار است این بازی تدارکاتی با یکی از تیمهای لیگ برتری باشد اما نام این تیم هنوز مشخص نیست.


* جلسه کلاه کج با رویانیان


عادل کلاه کج که یکی دو روز است در تمرینات سرخپوشان شرکت می کند و احتمال بازگشت او به پرسپولیس وجود دارد، با بازگشت محمد رویانیان از ایتالیا جلسه ای را با وی برگزار می کند.بعد از این جلسه قرارداد کلاه کج ثبت می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها