کد خبر: ۹۸۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۹ اسفند ۱۳۸۹
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب:
استاد حوزه و دانشگاه درباره انتخابات خبرگان رهبري گفت: همگي به دنبال كانديدا شدن آيت الله مهدوي كني هستند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب صبح امروز در جمع اعضاي حزب مؤتلفه اسلامي شهرستان شيراز اظهار داشت: بايد آمادگي كامل براي مقابله با هرگونه فتنه داخلي و بين‌المللي را داشته باشيم.
وي افزود: امروز فتنه بسيار سخت و پيچيده است و افرادي مي‌توانند با آن مقابله كنند كه اهل بصيرت باشند.
طائب با بيان اينكه حزب مؤتلفه اسلامي از همان ابتدا از افرادي كه خالص بودند تشكيل شد بيان داشت: هر چه خالص‌تر باشيد كارتان سخت‌تر و وظيفه‌تان دشوارتر است و به طور كلي حركت و مبناي حزب مؤتلفه براساس اصول حضرت امام (ره) است.
اين استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان كرد: در فتنه اخير عده‌اي از افراد خودي از جمله ناطق‌نوري نيز بازي خوردند و هيچ‌كس فكر آن را نمي‌كرد كه فردي مانند ميرحسين موسوي بيايد و در جريان اهداف دشمن قدم بردارد.
وي افزود: در دوران حضرت امام (ره) نيز جريان نفاق وجود داشت اما هيچ‌كس به جز امام از آن خبر نداشت و امام جريان نفاق را به صورت كامل مي‌شناخت.
طائب ادامه داد: ميرحسين موسوي از همان ابتدا كج‌فكر بود و با بازاريان اختلاف داشت و حتي هاشمي رفسنجاني در جلسه‌اي در آن زمان از دست ميرحسين موسوي بسيار عصباني شده بود.
استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان كرد: هميشه با دو جريان رو به رو بوده‌ايم كه يكي جرياني كه مقبوليت مردمي دارد اما نقاق دارد و دومي آنكه مقبوليت مردمي ندارد ليكن دشمن پشت‌سر آنهاست و بايد شبكه آنان را قلع و قمع كرد.
وي همچنين درباره انتخابات خبرگان رهبري گفت: همگي به دنبال كانديدا شدن آيت الله مهدوي كني هستند.
در ابتداي اين جلسه رئيس حزب مؤتلفه شهرستان شيراز به بيان گزارشي از وضعيت سياسي اجتماعي استان فارس و شهرستان شيراز پرداخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها