کد خبر: ۹۸۳۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
مدیر برنامه های افشین قطبی از عذرخواهی وی از مردم ایران به دلیل حذف بخش فارسی از سایتش خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مهدی حاج باقر درباره عملکرد شمیزو اس پالس در جی لیگ اظهار داشت: «امسال تیم قطبی با میانگین سنی 22/5 جوانترین تیم تاریخ این مسابقات شناخته شد. خیلی از این بازیکنان بی تجربه بودند و تا به حال 50 هزار تماشاگر را ندیده بودند.»


وی افزود: «متاسفانه آلکسن بهترین مهاجم شیمیزو به دلیل مشکلات اقتصادی فروخته شد و به همین دلیل و بی تجربگی بازیکنان، شیمیزو در جام حذفی هم در دقیقه 93 از دور مسابقات کنار رفت.»


حاج باقر درباره جام امپراطوری ژاپن و حضور تیم قطبی در فینال این بازی ها گفت: «قطبی قهرمانی در این بازی ها را می خواهد. امیدوارم در این جام، تیم شیمیزو قهرمان شود. افشین معتقد است در فصل آتی تیمش شرایط بهتری پیدا می کند.»


وی در پاسخ به این پرسش که چرا قطبی زبان فارسی را از روی سایت خود برداشته است اظهار داشت: «افشین آنطور که باید و شاید به مکالمه فارسی مسلط نیست و وقتی در ایران بود من و چند نفر دیگر به او کمک می کردیم. قطبی از اینکه بخش فارسی را از سایت خود برداشته است، از همه ایرانی ها عذرخواهی کرد.»


حاج باقر درباره دیدگاه قطبی درباره فوتبال ایران گفت: «افشین بر این باور است که باید جوانگرایی کرد و به جوان ها فرصت داد زیرا در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی، آنها راحت تر بازی می کنند. افشین بر این باور است بازیکنانی که سن و سالی از آنها گذشته است در آینده نزدیک فوتبال را کنار می گذارند و نباید به آنها دل بست.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها