کد خبر: ۹۸۱۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از بازیکنان از روی دلسوزی مصاحبه و انتقاد می‌کنند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، رضا نور محمدی در مورد مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس گفت: باید ببینیم تصمیم باشگاه در این ارتباط چه چیزی است . بازیکنان تابع نظر باشگاه هستند ما در این مدت نتیجه نگرفتیم و باید به فکر جبران باشیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان در تمرین امروز خوشحال به نظر می‌رسیدند خاطرنشان کرد: من خوشحالی خاصی میان بازیکنان ندیدم اگر برخی می‌خندند به دلیل مسائل دیگری است و به خاطر اتفاقاتی که افتاده است، نیست. ما بازیکنان نباید زیاد صحبت کنیم و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا در تیم فصل دوم با هر شرایطی که وجود داشت نتایج بهتری کسب کنیم.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: یک بازیکن باید تمام تلاشش را انجام دهد و با تمام مربیان کار کند تا اگر روزی مربی برکنار شد درون خودش وجدانش آسوده باشد ما با مربیان زیادی کار می‌کنیم هر مربی نظر و ایده خاص خودش را دارد، باید تلاش‌مان را به کار بگیریم تا در ادامه با کسب نتایج خوب به جایگاه مناسبی در جدول دست یابیم.

مدافع تیم پرسپولیس در مورد انتقاد بعضی از بازیکنان نسبت به مانوئل ژوزه گفت: بعضی‌ها به خاطر دلسوزی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که ممکن است انتقاداتی هم در آنها وجود داشته باشد هر کسی نظر خاص خودش را دارد. من به عنوان بازیکن باید تمام تلاشم را انجام دهم تا تیم بتواند نتیجه مناسبی را به دست بیاورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها