کد خبر: ۹۸۱۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - عبدالله ویسی سرمربی پیکان در تعطیلات نیم فصل به دنبال تقویت تیمش است و تا حالا حضور دو بازیکن در پیکان قطعی شده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ با این حال او با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره است تا مشکلات فنی تیمش را در نیم فصل دوم برطرف کند. او در پاسخ به این سوال که تا به امروز حضور چند بازیکن در پیکان قطعی شده می گوید:«فعلا حضور حسین آشنا و داود حقی در پیکان قطعی شده و با چند بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستیم که تا قبل از به توافق رسیدن، ترجیح می دهم نامی از آنها نبرم.»
او در ادامه در مورد آخرین وضعیت میلاد میداوودی می گوید:«ما با این بازیکن در حال مذاکره هستیم و روند مذاکرات مثبت بوده است. البته منتظریم میلاد تکلیفش را با باشگاه استقلال روشن کند و جدا شود تا مذاکرات بعدی را انجام دهیم.» ویسی در پاسخ به این سوال که در صورت منتفی شدن حضور میداوودی در پیکان، آیا گزینه دیگری برای خط حمله دارید تاکید می کند: «بله،اگر میلاد نیاید ما آلترناتیو داریم و مطمئنا در خط حمله بازیکن جذب می کنیم.»
ویسی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت پیکان در نیم فصل دوم بهتر می شود تاکید می کند: «مطمئنا بهتر خواهد شد و ما حتی در اواخر نیم فصل اول شرایط بهتری داشتیم. پیکان بعد از بازی با پرسپولیس 4 بازی انجام داد و فقط دو گل خورد، در ضمن یکی از مشکلات ما گل نزدن است که در نیم فصل دوم آن را برطرف می کنیم.»
گویا پیکان قرار است بازی های جام حذفی را جدی بگیرد. ویسی در این خصوص تاکید می کند:«ما هدفی جز قهرمانی نداریم و اگر قرار است در این بازی ها دوم هم شویم به درد نمی خورد.هدف ما قهرمانی است و به همین دلیل بازی های حذفی را جدی می گیریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها