کد خبر: ۹۷۹۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۱
سرنوشت مانوئل ژوزه به تصمیم کمیته فنی پرسپولیس پیونده خورده است، محمد رویانیان که در شرایط کنونی در ایتالیا به سر می‌برد صراحتا اعلام کرده است روز دوشنبه درباره ماندن یا رفتن سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه کمیته فنی پرسپولیس تصمیم گیری خواهد شد. تاکید محمد رویانیان برای روشن شدن سرنوشت مانوئل ژوزه نشان می‌دهد وی از روند نتیجه گیری پرسپولیس به هیچ وجه رضایت ندارد به همین دلیل دست به دامن کمیته فنی شده تا آنها به وی کمک کنند تا شاید پرسپولیس از این وضعیت خارج شود.
 
به گزارش رجانیوز، با وجود نارضایتی رویانیان از عملکرد مانوئل ژوزه گفته می‌شود مدیرعامل پرسپولیس هنوز هم نمی‌داند باید چه تصمیمی در خصوص وی اخذ کند،شواهد موجود در باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد رویانیان برای کنار گذاشتن ژوزه با دو مانع بزرگ رو به رو است،نخستین مانع به موضوع مالی و قرارداد سنگین این مربی برمی‌گردد اما مانع دوم مهم تر از مشکل نخست است، عدم موفقیت کادر فنی بعدی پرسپولیس دیگر مشکل مدیرعامل پرسپولیس است، به همین دلیل وی در برهه کنونی نمی‌داند چه تصمیمی در این میان اخذ کند.
 
محمد رویانیان که چندی پیش به اعضای کمیته فنی پرسپولیس وعده داده بود در پایان رقابت‌های دور رفت لیگ دوازدهم عملکرد مربی تیم فوتبال پرسپولیس را بررسی می کند تا پیش از بازی با ملوان به دلیل روند مثبت تیم فوتبال پرسپولیس در نظر داشت با قاطعیت از سرمربی تیمش حمایت کند اما از دست دادن پنج امتیاز در بازی ملوان و تراکتورسازی تمام برنامه وی برای حمایت از مانوئل را نقش برآب کرد.
 
گفته می‌شود وی قرار بود پس از شکست تراکتورسازی تبریز تصمیمی جدی درباره مانوئل اخذ کند، اما وساطت برخی نزدیکان وی باعث شد رویانیان حکم اخراج سرمربی تیمش را از ایتالیا به تهران ارسال نکند، با این وجود رویانیان به نزدیکانش اعلام کرده است باید درباره سرمربی تیم تصمیمی جدی اخذ کند.
 
منابع خبری مدعی اند وی در سفر ایتالیا پس از شنیدن توضیحات نمایندگانش در تهران درباره شکست مقابل تراکتورسازی تبریز برای اعضای کمیته فنی پیغام فرستاده که نظر آنها در جلسه آتی این کمیته در سرنوشت مانوئل ژوزه تاثیر فراوانی دارد به گونه‌ای که اگر آنها تشخیص دهند سرمربی تیم باید برکنار شود وی با این موضوع موافقت خواهد کرد.
 
اما پرسش اصلی هواداران ناراضی پرسپولیس در قبال این اتفاقات اینست که چه کسی قرار است،به جای ژوزه روی نیمکت پرسپولیس بنشیند،نزدیکان رویانیان معتقدند فقط خود مدیرعامل می‌داند گزینه بعدی چه کسی است،البته یکی نفر دیگر هم از این ماجرا خبردار است که این فرد هم هم اکنون در ایتالیا به سر می‌برد و کسی به وی دسترسی ندارد تا از او سوال کند تا معمای پیچیده مربیگری پرسپولیس در نیم فصل دوم مشخص شود.
 
با وجود این که مدیرعامل باشگاه از روند کنونی تیم ناراضی است،اما اقدام فوری وی در واکنش به مصاحبه بازیکنان پرسپولیس علیه سرمربی تیم را می‌توان یک اقدام مثبت از سوی مدیرعامل باشگاه به حساب آورد،پس از انتقاد صریح پولادی و حسینی از تصمیمات مانوئل ژوزه مدیرعامل باشگاه به اعضای کمیته انضباطی به ویژه رئیس این کمیته اعلام کرد هر بازیکنی علیه سرمربی تیم مصاحبه کرد را به شکل قانونی مورد مواخذ قرار دهد تا کسی برای تیم حاشیه درست نکند.
 
هواداران پرسپولیس منتظر بازگشت رویانیان از سفر ایتالیا هستند تا پس از تشکیل نشست کمیته فنی سرنوشت کادر فنی تیم مورد علاقه خود را نظاره گر باشند،نتایج نشست کمیته فنی می تواند در میزان کاهش یا افزایش نارضایتی این عده نقش به سزایی داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها