کد خبر: ۹۷۶۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
در جریان رسیدگی مجلس شورای اسلامی به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، نماینده مردم بروجرد نسبت به نپرداختن مجلس به حل مشکلات اقتصادی مردم تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، بهرام بیرانوند گفت: چند هفته است که رویکرد مجلس، حل مشکلات اقتصادی مردم نیست و این نهاد به جای آن وقتش را صرف طرحی کرده است که در آن دادستان در ترکیب هیات اجرایی مافوق وزیر کشور قرار می‌گیرد آن هم با هشت رای، که باید پرسید در اینصورت مجری چگونه پاسخگوی برگزاری انتخابات باشد؟

این عضو کمیسیون کشاورزی افزود: اگر می‌خواهیم برای این انتخابات تصمیم‌گیری کنیم لااقل وزیر کشور را برکنار کنیم و بعد این کار را انجام دهیم.

لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده بروجرد گفت: اگر اخطار می‌دهید باید مبتنی بر قانون اساسی باشد ولی اگر تصمیم به مخالفت دارید ، برای مخالفت وقت بگیرید و اخلاقا درست نیست که برای اخطار وقت بگیرید ولی مخالفت کنید.

لاریجانی تصریح کرد: مجلس تا قبل از طرح اصلاح قانون انتخابات مسائل اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار داده بود و دو هفته است که به این طرح می‌پردازد بنابراین نمی‌توان گفت که مجلس به مسائل اقتصادی توجهی ندارد.

نماینده مردم قم خاطرنشان کرد: ولی اگر فکر می‌کنید که دادستان نباید در ترکیب هیات اجرایی انتخابات باشد در آن صورت وقت بگیرید و نظر مخالف خود را بیان کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها