کد خبر: ۹۷۵۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: «ژوزه فکر می کند در مملکت ما هیچکس فوتبال را نمی فهمد.»
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حمید درخشان درباره دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی بود. خیلی خوب بازی کردیم. در هر دو نیمه سوار بر بازی بودیم و به خوبی بازی را کنترل کردیم. خوشحالم که به استقلال اجازه ندادیم حتی یک موقعیت گل ایجاد کند و کاملا برتر از حریف بودیم.»


به گزارش اوج، وی در خصوص اینکه 10 نفره شدن حریف چقدر بر روند بازی تاثیر داشت، ادامه داد: «اصلا تاثیری نداشت چون ما در نیمه اول و هنگامی که حریف 11 نفره هم بود، بازی خوبی انجام دادیم و تعداد موقعیت هایی که روی دروازه استقلال خلق کردیم راضی کننده بود. استقلال 10 نفره هم نمی شد، بازی را می بردیم.»


سرمربی داماش درباره مسائل حاشیه ای که قبل از بازی به وجود آمد، گفت: «این مشکلات را ما به وجود نیاوردیم. خودشان برای خودشان ایجاد حاشیه کردند و مردم را با داستان های الکی ناراحت کردند.»


وی درباره الفاظی که هواداران داماش علیه استقلالی ها به کار بردند، تصریح کرد: «من صد در صد این رفتار را محکوم می کنم و از هوادارانمان می خواهم این حرکات را تکرار نکنند. به نظر من شان تماشاچیان ما این نیست اما باید قبول کنید مسائلی که قبل از بازی به وجود آمد، باعث دلخوری مردم رشت شد و مزید بر علت شد تا این رفتارهای ناصحیح را شاهد باشیم.»


درخشان درباره بازیکن خارجی جدید تیمش (کوبک کوه) که گل برتری مقابل استقلال را به ثمر رساند، خاطرنشان ساخت: «گفته بودم او بازیکن خوبی است. دیدید که وقتی به بازی آمد چکار کرد. عالی بازی کرد و نشان داد. بازیکن خوبی است و به درد داماش می خورد.»


وی در ادامه به بررسی برنامه هایش برای نیم فصل پرداخت و افزود: «به دنبال این هستیم تا چند بازیکن خوب را به تیممان اضافه کنیم و در راستای تقویت داماش قدم برداریم. در نیم فصل دوم بازی های سختی داریم و امتیاز گرفتن بسیار سخت می شود اما برنامه های خوبی برای داماش در نظر دارم و قطعا پله پله بالا می آییم و در رده های بالایی جدول قرار می گیریم.»


سرمربی داماش درباره نتایج پرسپولیس خاطرنشان ساخت: «من تحت هر شرایطی آرزوی موفقیت پرسپولیس را دارم اما ژوزه فکر می کند در مملکت ما هیچکس فوتبال را نمی فهمد. همه ما فوتبال را خوب می فهمیم و ایشان بهتر است به جای اینکه مصاحبه کند و بگوید هیچکس بهتر از نمی تواند در پرسپولیس کار کند به فکر ضعف های تیمش باشد. نمی خواهم بیشتر از این درباره پرسپولیس صحبت کنم چراکه فعلا کامم به واسطه برد تیمم شیرین است و نمی خواهم تلخ شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها