کد خبر: ۹۷۴۷۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
مهاجم تیم داماش به محض دیدن عکس میرزاکوچک‌خان به اسطوره گیلان احترام نظامی گذاشت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ دیدار تیم‌های داماش و استقلال در حالی برگزار شد که قبل از آغاز بازی امیر قلعه نویی و حمید درخشان به سمت یکدیگر رفته و با هم خوش و بش کردند.

 

* قبل از آغاز بای دو تیم داماش و استقلال هواداران تیم گیلانی به شدت افشین چاووشی را تشویق کردند. این بازیکن سابقه گلزنی به استقلال را دارد.


* قبل از آغاز بازی امیر قلعه نویی در حال مصاحبه با دوربین برنامه 90 بود اما در حین گفتگو از گزارشگر سوال کرد شما از کدام برنامه گزارش می گیرید؟! همین موضوع باعث شد تا گزارشگر مجددا سوالاتش را از سرمربی استقلال بپرسد.


* محمد آبشک که یکی از محبوب ترین بازیکنان داماش در فصل گذشته بود پس از مدت ها مصدومیت در فهرست 18 نفره داماش برای بازی امروز قرار گرفت.


*«بو کارکوه» مهاجم جدید داماش که به تازگی کارت بازی خود را دریافت کرده در فهرست 18 نفره این تیم حضور دارد.


* تعداد زیادی از هواداران داماش در بیرون از ورزشگاه پشت درهای بسته مانده اند.بلیت فروشی این بازی از ساعت 9 صبح آغاز شده بود.


* به محض ورود سرمربی استقلال طرفداران داماش با شعار «قلعه‌نویی مافیا» به سرمربی آبی پوشان اعتراض کردند. طرفداران داماش به خاطر عقب افتادن بازی از سرمربی تیم استقلال انتقاد کردند.


* مرتضی ابراهیمی بازیکن اسبق تیم استقلال و کنونی داماش به سمت نیمکت آبی پوشان رفت و با اعضای این تیم خوش و بش کرد.


* حسن رودباریان که رابطه خوبی با آرش برهانی دارد، با این بازیکن برای دقایقی قبل از آغاز مسابقه به صحبت پرداخت. رودباریان و برهانی در تیم پاس همبازی بودند.


* در بین نیمکت دو تیم عکس بزرگی از میرزاکوچک خان نصب شده و افشین چاووشی در اقدامی جالب توجه وقتی می‌خواست پرتاب اوت انجام دهد، به عکس اسطوره گیلان احترام نظامی گذاشت.


* در دقیقه 25 مسابقه سیدمهدی رحمتی روی یک حرکت خوب ضربه مهاجم تیم داماش را مهار کرد و این مسئله برای طرفداران استقلال جالب بود و آنها دروازه بان خود را تشویق کردند.


* هرگاه تماشاگران داماش علیه قلعه نویی شعار می‌دادند هواداران استقلال با زدن سوت شنیدن این شعار را برای حاضران در ورزشگاه سخت می‌کردند.


* در دقیقه 39 بازی ساموئل با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و بازیکنان استقلال بدون اعتراض از این بازیکن تیمشان خواستند تا به بیرون از زمین بروند.


* امیر عابدینی، قویدل مالک داماش و علی امیری معاون باشگاه استقلال در جایگاه ویژه حضور دارند.


* در دقایق پایانی نیمه اول داور به خسرو حیدری به دلیل تمارض کارت زرد داد که هواداران استقلال به این تصمیم معترض شده و علیه محسن ترکی شعار دادند. امیر قلعه نویی با تکان دادن دست از آنها خواست تا علیه داور شعار ندهند. در این بین بازیکنان تیم استقلال نسبت به تصمیم ترکی معترض بوده و حتی پس از سوت پایان نیمه اول نیز به داور اعتراض می کردند.


* امین منوچهری که پیش از دیدار داماش و استقلال دو کارته بود با دریافت کارت زرد از محسن ترکی سه اخطاره شد و اولین بازی نیم فصل دوم مقابل آلمینیوم هرمزگان را از دست داد.


* مصطفی حاجتی مدافع داماش نیز با دریافت کارت زرد دیدار آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.


* محسن ترکی در ابتدای نیمه دوم به بازیکنان ذخیره دو تیم تذکر داد تا پشت دروازه ها گرم نکنند اما این تذکر جدی گرفته نشد تا داور در دقایقی از نیمه دوم بازی را متوقف کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها