کد خبر: ۹۷۳۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
علاوه بر ديدگاه‌ منفي اعضاي كميته فني نسبت به ژوزه، تعدادي از بازيكنان پرسپوليس هم با اين مربي پرتغالي مشكل دارند

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- از شكست خانگي پرسپوليس مقابل تراكتورسازي هنوز 24 ساعت نگذشته اما اتفاقات همين چند ساعت و زمزمه‌هاي اطراف باشگاه پرسپوليس از جدايي قريب‌الوقوع مانوئل ژوزه از اين تيم حكايت مي‌كنند.

به گزارش سايت گل، محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس كه در سفر ايتاليا به سر مي‌برد طي ساعت‌هاي اخير تماس‌هاي زيادي با تهران داشته تا نظرات اعضاي كميته فني پرسپوليس را در مورد آينده ژوزه جويا شود. علاوه بر ديدگاه‌ منفي اعضاي كميته فني نسبت به ژوزه، تعدادي از بازيكنان پرسپوليس هم با اين مربي پرتغالي مشكل دارند. بنابراين به نظر مي‌رسد ژوزه بعد از يك نيم‌فصل همكاري با باشگاه پرسپوليس از اين تيم جدا خواهد شد تا سرخپوشان نيم‌فصل دوم را با يك سرمربي ايراني آغاز كنند. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۴
۱۲
چرا عاقل کند کاری که بازارد پشیمانی!
حکایت اوردن و بردن مربیهای خارجی بدون تفکر وتعمق در تیمهای ایرانی(ملی و باشگاهی) مسئله ایست که سالهاست گریبان گیر فوتبال این مملکت بوده وهست و خواهد بود همانگونه که در فوتبال گفته میشود اسمها بازی نمکنند باید دانست که اسمها مربیگری نیز نمیکنند نمونه بارز این موضوع را میتوان به حضور دن فابیو در تیم ملی انگلیس اشاره نمود شناخت یک مربی از نوع فوتبال یک کشور و بازیکنان وتوانایی انها مهمترین رمز موفقیت هر مربی است دیدید که راحترین صعود به جام جهانی را کم نشان ترین مربی خارجی به ارمغان اورد در پایان چون شروع سخن شعری را یاد اور میگردم: گوش اگر گوش تو و ناله اگر نالهء من البته انچه بجایی نرسد فریاد است.
پاسخ
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۲۴
۲۳
تورو خدا بندازيدش بيرو
پاسخ
علی م
UNITED STATES
۱۹:۱۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۶
۳۱
مربی خارجی نه بدرد پرسپولیس می خوره نه تیم ملی مدرس خارجی مربی ایرانی ! رفتن کفاشیان و باند سیاسی اون !! فوتبال رو فوتبالی ها اداره کنن نه سیاسیون !!! اینه علاج فوتبال ما
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۱
۱۹
۰
خداییش علی دایی چی از این آقا کم داشت ، اعتبار یا اسم و رسم ؟ چرا با اعصاب این همه هوادار و پول بیت المال بازی میکنید . به خدا باید جوابگو باشید البته اگر اعتقادی داشته باشید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها