کد خبر: ۹۷۱۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۳ آذر ۱۳۹۱

لیگ برتر - ایسنا نوشت:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مسئولان سازمان لیگ نباید بین تیم‌ها تبعیض قائل شوند و هر قانونی آن طور که خود می‌خواهند به اجرا دربیاورند.

زلاتکو کرانچار پس از تساوی تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان افزود: بازی زیبا و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم که در نیمه اول سپاهان و در نیمه دوم آلومینیوم بهتر ظاهر شدند.


وی ادامه داد: از همان ابتدا به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز لازم بودیم زیرا سپاهان تنها برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگد.کرانچار با بیان اینکه بر روی اشتباه خط دفاعی از تیم آلومینیوم گل دریافت کردیم اظهار کرد: در طول 90 دقیقه بازیکنانم نتوانستند تمامی خواسته‌هایم را برآورده کنند و دفاع تیم آلومینیوم مانع از انجام برنامه‌های تاکتیکی ما شد.


وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تعویق بازی استقلال و داماش خاطرنشان کرد: مسئولان سازمان لیگ همواره بین تیم‌های سرخ‌آبی و سایر تیم‌ها تبعیض قائل می‌شوند.


سرمربی تیم سپاهان در همین خصوص اضافه کرد: فصل گذشته در حالی که پرواز اصفهان به رشت کنسل شده بود، تیم سپاهان را مجبور به سفر به رشت با اتوبوس کردند و بازی ما را طبق برنامه انجام دادند اما برای تیم استقلال با وجود چنین اتفاق مشابهی قانون تغییر می‌کند.


کرانچار در پایان گفت: مسئولان باشگاه درصدد تهیه بیانیه‌ای علیه این اقدام سازمان لیگ هستند و ما شکایت خود پیرامون این موضوع در همان بیانیه مطرح می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها