کد خبر: ۹۷۱۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - پرسپولیس در آخرین بازی خود در نیم فصل اول با نتیجه یک بر صفر به تراکتورسازی باخت.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ در شرایطی که به نظر می‌رسید هواداران تبریزی حاضر در ورزشگاه آزادی بیشتر از تهرانی‌ها هستند، بازی پرسپولیس و تراکتورسازی شروع شد. پرسپولیس در این مسابقه میزبان بود اما تعداد هواداران تراکتورسازی هم زیاد بود و تراکتوری‌ها احساس مهمان بودن نکردند. با وجود آنکه یکی از اعضای کمیته اضطرار هوای تهران اعلام کرده بود مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی باید به خاطر آلودگی هوای تهران لغو شود، اما این اتفاق نیفتاد.

بازی در نیمه اول گلی نداشت. هافبک‌های تراکتورسازی در این نیمه بهتر کار کردند و میانه میدان را در دست داشتند. اما با این حال نتوانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند. نیلسون، دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس که مدتی در ترکیب تیم نبود، با رفع مصدومیتش دوباره به ترکیب برگشت تا شهاب گردان را نیمکت نشین کند.
با شروع نیمه دوم، پرسپولیس توانست در همان دقایق ابتدایی بهتر کار کند. در دقیقه 50 بود که مرتضی اسدی مدافع تراکتورسازی پشت خط محوطه جریمه، غلامرضا رضایی را زد تا یک ضربه ایستگاهی به پرسپولیس بدهد. جواد کاظمیان این ضربه را زد اما ضربه او هم دوای درد پرسپولیس نبود و گلی به ثمر نرسید.
ژوزه که تیمش هر چه می زد به در بسته می خورد، تصمیم گرفت مهدی مهدوی کیا و جواد کاظمیان دو بازیکن با تجربه تیمش را تعویض کند تا شاید جان تازه ای به تیم بدهد. تعویض ها انجام شد اما همچنان تلاش پرسپولیس بی ثمر بود و از طرفی تراکتوری ها هم بارها روی دروازه حریف حملاتی را تدارک دیدند. سرانجام در دقیقه 77 یکی از حملات تراکتورسازی جواب داد و مهدی سید صالحی روی پاس احسان حاج صفی صاحب یک موقعیت تک به تک شد و با ضربه ای دقیق، دروازه نیلسون را باز کرد.

 با این شکست پرسپولیسی ها در همان امتیاز 21 باقی ماندند و فعلا رتبه یازدهم جدول را به خودشان اختصاص داده اند.این در حالی است که اگر داماش فردا موفق به شکست دادن استقلال شود آنها جای سرخپوشان را در جایگاه یازدهم خواهند گرفت.

تراکتورسازان هم با سه امتیاز این بازی28 امتیازی شدند و به رتبه ششم جدول رده بندی رسیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها