کد خبر: ۹۶۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار اعلام برائت وی از اقدامات خلاف قانون فرزندانش(مهدی و فائزه) شد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، خواستار موضع‌گیری وی نسبت به سران فتنه شدند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی!

سینه‌مان مالامال دردی کهنه است، مادامی که تاریخ را می‌نگیریم از عاقبت بسیاری از صحابه می‌گرییم و افسوس می‌خوریم که چه شده است که یاران غار ائمه(ع) از معرفت و التذاذ اخروی آن بی‌بهره شده‌اند.

همان‌هایی که شمشیرشان اولین ضربت بر سینه کفر فرود آورد، امروز تبدیل به مَثَل عوام و خواص گردیده‌اند که ملاک حال فعلی افراد است، لذا به عنوان دانشجویانی که تاریخ را عبرت گرفته‌اند، دلسوزانه شما را به مطالعه تاریخ اسلام دعوت می‌نماییم.

نکند پله‌های آخر را عقب گرد بیایید و هم پل‌های ساخته شده پشت سرتان را ویران نمایید. نکند عاقبتی که دامن‌گیر برخی خواص صدر اسلام گردید و موجبات آه حضرت امیر(ع) را فراهم کرد، پس از گذشت 14 قرن در انتظار شما باشد و افسوس و آه و لوامه و امام امتمان را به وجود آورد.

چاوش و کاوش عملکرد فرزندانتان را مجدداً از روی دلسوزی به شما یادآوری می‌کنیم، چرا که حضرت امیر(ع) یکی از 3 عنصر زوال را حب اولاد دانستند و طبیعی است که هیچ‌کس از این اصل مستثنی نخواهد بود چرا که هیچ کس معصوم نخواهد بود.

جناب آقای هاشمی!

صادقانه می‌پرسیم آیا اگر فائزه هاشمی دختر حضرتعالی نبود باز هم می‌توانست در روزهای تجمع غیرقانونی، حضوری فعال و تخریبی و تاثیرگذار داشته باشد؟

در پایان همه بسیجیان دانشگاه شاهد پیشنهادی به شما می‌کنند، هر چند که امکان وقوع آن را بسیار اندک می‌دانیم و آن هم اعلام برائت از اقدامات خلاف قانون فرزندان حضرتعالی علی‌الخصوص مهدی و فائزه و فراهم کردن زمینه دادرسی و رسیدگی به اتهامات فرزندانتان می‌باشد.

باشد که با این‌گونه اقدامات بخشی از شخصیت اوایل انقلاب خود را باز یابید و نشان دهید کسانی هنوز هستند که تا آخر انقلابی بماند هر چند با بسیاری فراز‌ها و فرودها.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها