کد خبر: ۹۶۸۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۲ آذر ۱۳۹۱

لیگ برتر - ایسنا نوشت:

پدرو بارنی می‌گوید ژوزه با تونی اولیویرا مشکلی ندارد و فردا خواهید دید که این دو چه رابطه ای با هم دارند.مربی تیم فوتبال پرسپولیس که به جای مانوئل ژوزه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با تراکتورسازی حضور یافته بود، اظهار کرد: ما فردا بازی سختی با تیمی که برای قهرمانی با ما رقیب است، داریم. فقط چند بازیکن محروم داریم، اما مثل همیشه اعتماد به نفس بازیکنان بالاست، چرا که به همه بازیکنان اطمینان داریم.
وی افزود: ما بدون انگیزه به زمین نمی‌رویم. همان اعتمادی که به بازیکنان اصلی داریم به بقیه بازیکنان دیگر هم داریم. سعی می‌کنیم با برد از زمین خارج شویم و از تماشاگران هم می‌خواهیم که ما را کمک کنند و مثل همیشه از پرسپولیس حمایت کنند. پرسپولیس وقتی قوی می‌شود که از مدیرعامل گرفته تا بازیکنان همه با هم باشیم. هر چقدر جلوتر می رویم ما و بازیکنان به هم نزدیکتر می شویم و بردهای بیشتری را به دست می آوریم.
پدرو در پاسخ به این سوال که چرا خود مانوئل ژوزه در نشست حاضر نشد و آیا با تونی هم مثل کروش مشکل دارد، گفت: تمرین امروز ما دقیقا همزمان با نشست خبری شروع می‌شد، تمرین قبل از بازی به اندازه بقیه تمرین‌ها و شاید بیشتر از آنها مهم است. ما در روز قبل از بازی تعیین می‌کنیم که چه کاری را روی زمین انجام دهیم. اتفاقا تونی و ژوزه با هم رابطه خیلی خوبی دارند، چرا که قبلا با هم همبازی بوده‌اند، فردا وقتی همدیگر را دیدند خواهید دید که رابطه آنها چگونه است. ضمن این که ما الان با هم در یک هتل هستیم و مشکلی هم وجود ندارد.
دستیار ژوزه در ادامه اظهار کرد: امیدوارم فردا دوباره مشکل داوری نداشته باشیم، چون تا الان داوری‌ها خیلی به ضرر ما بودند. در بازی قبل نوروزی قصد وقت‌کشی نداشت، اما داور اشتباه کرد و به او کارت زرد داد. ما از داوران نمی‌خواهیم که به نفع ما سوت بزنند، فقط می‌خواهیم داوری به ضرر تیمی تمام نشود.
در ادامه خبرنگاری از پدرو درباره چگونگی ایستادن او و یحیی گل محمدی در کنار زمین پرسید که وی گفت: ما یک تیم هستیم و همه با هم کار می‌کنیم. این که چه کسی در کنار زمین باشد بستگی به شرایط بازی دارد . مهم نیست که من در کنار زمین هستم یا یحیی. مهم این است که رابطه ما با هم خوب است و همه برای تیم تلاش می‌کنیم. مطمئنا رابطه یحیی با بازیکنان بهتر است، چرا که آنها با هم زبان هستند. اگر بخواهیم جزئیات دقیق‌تری را به بازیکنان بگویم یحیی کنار زمین می‌رود.
پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی کریم انصاری فرد، محسن بنگر و هادی نوروزی را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها