کد خبر: ۹۶۸۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۲ آذر ۱۳۹۱
بازیکن راه‌آهن گفت: اگر چک آقایان را رو کنم آبروی آنها خواهد رفت.

حسین کعبی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور در لیست مازاد باشگاه راه‌آهن عنوان کرد: بازیکنی که جایی راحت نیست در لیست مازاد قرار می‌گیرد. از لحاظ فنی با علی دایی مشکل خاصی ندارم. تصمیم را باشگاه گرفته و خدایی که آن بالاست می‌داند.

وی با اشاره به نارضایتی از عدم پرداخت مطالباتش افزود: قولی که به آدم می‌دهند باید عملی شود. از لحاظ مالی و مالیاتی به قول‌های خود عمل نکردند. چون می‌خواستند تیم را واگذار کنند 20 درصد قرارداد بازیکنان را کسر کردند. این مسائل روی مغز بازیکن است.

بازیکن راه‌آهن تصریح کرد: مسئولان امسال می‌گویند به ما ربطی ندارد و مرا در لیست فروش گذاشتند. بازیکن 15 ساله نیستم که از این بابت نگران و ناراحتی داشته باشم. باشگاه باید در این باره تصمیم بگیرد. رضایت‌نامه را می‌گیرم و هر چه خدا بخواهد. امسال نتوانستم در راه‌آهن کار کنم.

کعبی یادآور شد: 3 سال است که در راه‌آهن فوتبال بازی می‌کنم و به هیچ کس کاری ندارم. در این 3 سال یک کارت زرد هم نگرفته‌ام این برای من فاجعه است. سال گذشته مسئولان دروغ‌هایی گفتند. اگر چک‌هایی که دست من است رو کنم آبروریزی می‌شود و آنها بیچاره می‌شوند. حسین کعبی آبرو و شخصیت دارد، بچه 15 ساله که نیست.

وی افزود: اگر نمی‌توانند پولی پرداخت کنند چرا قول می دهند. مدارکی در خانه دارم که اگر نشان بدهم آبروریزی می شود. 3 سال ساکت شدم و هیچ چیزی نگفتم. تا کی می خواهند سر ما داد و فریاد کنند. با نامردی 20 درصد از قرارداد بازیکنان کسر کردند.

بازیکن راه‌آهن یادآور شد: روزی که با مسئولان قرارداد بستم 5 شاهد دارم که اگر یک نفر گفت که کعبی دروغ می‌گوید مرد نیستم. ستار زارع یکی از آنهاست. آنها گفتند وقت نداریم و می‌خواهیم به اردبیل برویم من هم به احترام دایی قرارداد بستم.

وی افزود: در این سال‌ها به علت عدم عملی کردن قول‌هایشان خیلی اذیت شدم. به علت مالیات ممنوع‌الخروج هستم. تمرکز بازی کردن نداشتم. آقایان مرا سیاه کردند و چک 100 میلیونی از یک شخصی به من دادند. زمانی که آمار او را گرفتم متوجه شدم او کلاهبردار است. 

کعبی تاکید کرد: آیا این کارها درست است؟ چگونه می‌خواهند جواب خدا را بدهند. حرف می‌زنی می‌گویند جنجال کرد، ساکت می شوی حقت را می خورند. به جز فوتبال شغل دیگری ندارم این پول‌ها حق زن و بچه ام است. از مسئولان کنونی هیچ ناراحتی ندارم. بحث من مسئولان گذشته است که به خدا می‌سپارمشان.

وی درباره پیشنهادات خود از باشگاه‌های سایپا و نفت آبادان تصریح کرد: در حال حاضر بازیکن راه‌آهن هستم و هیچ صحبتی در این زمینه نمی‌کنم. بازیکن حرفه‌ای هستم و تا زمانی که قرارداد دارم با باشگاهی مذاکره نمی‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها