کد خبر: ۹۶۵۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت مهدی مهدوی‌کیا به عنوان نخستین دانشجو، در دانشگاه پرسپولیس ثبت نام می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از  خبرنگار مهر، محمد رویانیان در حاشیه مراسم افتتاح دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: با آمدن هیات مدیره احساس قوی بودن کردیم و ایجاد ساختار باشگاهی حرفه‌ای را مد نظرمان قرار دادیم.

وی افزود: می‌خواستیم بعد از 50 سال پرسپولیس را از تیم به باشگاه توسعه یافته مردمی تبدیل کنیم، به همین دلیل روی بخش‌های اقتصادی و ورزشی توجه بیشتری کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: اولین هدفمان ایجاد ساختاری اقتصادی و کارآمد برای تامین منابع مالی باشگاه بزرگی به نام پرسپولیس است که بعد از 11 ماه امروز افتخار دارم اعلام کنم، سه شرکت بزرگ داخلی، بین‌المللی و تجاری راه اندازی کردیم که در ایران و خارج از کشور به فعالیت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های اقتصادی این سه شرکت در سه نقطه مهم دنیا در حال انجام است و در ایران هم 11 شرکت وابسته به هولدینگ راه اندازی شده و یا در حال راه اندازی است.

رویانیان از افتتاح شبکه اجتماعی استانی پرسپولیس از 29 آذرماه خبر داد و این شبکه را عاملی برای ارتباط دوسویه باشگاه با هواداران دانست و خاطرنشان کرد: در این مدت بهترین و عمیق‌ترین کارها برای پرسپولیس صورت گرفته که ظرف سه ماه آینده نتیجه آن مشخص می‌شود و در نهایت اتفاق‌های بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: بحث سوم ما توسعه فوتبال در باشگاه پرسپولیس است. من در گذشته نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی در این باشگاه افتاده است. شاید مدیران قبلی بیشتر از من کار کرده‌اند اما من اطلاعی از آن ندارم. آنچه مشخص است تیم‌های پایه ما صفر بودند که تا الان آن را به امتیاز 69 رسانده‌ایم و تا پایان سال 80 خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین یادآور شد: طبق توافقی 3 ساله با آکادمی فوتبال ترافیک برزیل که یکی از بزرگ‌ترین مکتب‌های بازیکن سازی در جهان است قرارداد بستیم و با دو باشگاه بزرگ اروپایی یا قرارداد بسته و یا به زودی قرارداد می‌بندیم.

وی با تشکر از وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه علمی کاربردی، ادامه داد: خوشبختانه مجوز آکادمی و دانشگاه پرسپولیس را گرفتیم و از این به بعد مدارس فوتبال پرسپولیس در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان راه اندازی می‌شوند.

رویانیان از مهدی مهدوی‌کیا به عنوان نخستین دانشجوی دانشگاه پرسپولیس نام برد و در پایان گفت: در این دانشگاه عملی کاربردی دانشجویان در رشته‌های فوتبال، فوتسال و آمادگی جسمانی به تحصیل می‌پردازند. از بهمن ماه امسال هم ثبت نام دانشجوها در مقطع کاردانی آغاز شده و در سال آینده در مقطع کارشناسی از دانشجویان ثبت نام به عمل می‌آید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها