کد خبر: ۹۶۲۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۰۹ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم استقلال در رختکن ورزشگاه آزادی از عملکرد بازیکنان تیمش برابر فولاد انتقاد کرد و گفت: «شکست برابر فولاد حقتان بود!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ امیر قلعه نویی در پایان دیدار تیمش برابر فولاد که با شکست 3 بر 2 همراه بود، به شدت عصبانی شد و در رختکن بازیکنانش را به باد انتقاد گرفت.


وی در رختکن خطاب به بازیکنان گفت: «به هیچ وقت پیروزی در این دیدار حق شما نبود و باید می باختید. اشتباه کردم که به برخی از شما بازی دادم و کاش می توانستم تمام کم کارها را بیرون بکشم.»


قلعه نویی در نشست خبری نیز تاکید کرد تیمش برای مسابقات آسیایی باید با کیفیت تر باشد و اگر می توانست 6 بازیکن تیمش را تعویض می کرد!

 

* اظهارنظر عجیب قلعه نویی در خصوص میداودی


امیر قلعه نویی در مصاحبه بعد از بازی خود در نشست با رسانه ها اظهار نظری عجیب داشت که تا به حال هیچ مربی در فوتبال ایران داشته است.


وی اعلام کرد که یکی از بازیکنانم که منظورش میداودی است را به خاطر خواست مردم به میدان فرستادم! امیر قلعه نویی که پیدا بود از این تعویض ناراضی است با این اعتراف نشان داد به شدت در جریان بازی تحت تاثیر شعار هواداران قرارمی گیرد.


البته این حرف می تواند منظور دیگری هم داشته باشد. اینکه میداودی جایی در تفکرات امیر قلعه نویی ندارد و شایعه جدایی او از استقلال که مدت ها است به گوش می رسد کاملا درست است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها