کد خبر: ۹۶۲۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۹ آذر ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال ملوان گفت: «دلیلی نداشت که قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس بروم، چون کسی را نمی‌شناختم.»
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ مازیار زارع بازیکنی که سه فصل برای پرسپولیس بازی کرد و هیچ گاه به آنچه در ملوان بوده و هست نزدیک نشد در دقیقه 5 بازی ملوان و پرسپولبس موفق به گلزنی شد.


اما اتفاق ویژه درست بعد از گل مازیار رخ داد که او شادی گل عجیب و غریبی داشت به طوری که از خود بیخود شد و از دست همبازیانش گریخت تا شادی همراه باحرصش را به سوی دوربین های تلویزیونی و البته نیمکت ها نشان دهد.


ظاهرا این اتفاق برای هوادران پرسپولیس خوش نیامده و در سایت های هواداری این حرکت مازیار تقبیح شده است. گروهی از هواردان پرسپولیس شادی گل مازیار را با شادی گل محسن خلیلی که فصل قبل با پیراهن مس به پرسپولیس گل زد و گریه کرد مقایسه می کنند و نسبت به شادی زائد الوصف زارع انتقاد کرده اند.


البته برخی پا را فراتر گذاشته و زارع را تهدید کرده اند که در روز بازی حذفی دو تیم که 24 آذرماه خواهد بود در ورزشگاه آزادی از او انتقام خواهند گرفت.


* زارع: کاش گلم 3 امتیازی می شد


مازیار زارع در خصوص نرفتنش به سمت نیمکت پرسپولیس گفت: «چون کسی را نمی‌شناختم به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتم. اصلاً می‌خواستم به سمت نیمکت بروم و چه چیزی بگویم؟! من هیچ‌وقت و در قبال هیچ تیمی این کار را نخواهم کرد مخصوصاً در بازی پرسپولیس که سرمربی تیم یک خارجی بود.»


هافبک ملوان درباره خوشحالی پس از گلش نیز تأکید کرد: «هر بازیکنی که گل می‌زند حق دارد که خوشحال باشد. خدا جای حق نشسته و من هم برای تیم شهرم گلزنی کردم اما ای کاش گل من 3 امتیازی بود اما متأسفانه نشد.»


زارع درباره بازی‌های جام حذفی و رویارویی پرسپولیس و ملوان خاطرنشان کرد:‌ «شرایط جام حذفی کاملاً با بازی‌های لیگ متفاوت است ما کار سختی را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و هوادارانش داریم اما ملوان ثابت کرد که حریف دست و پا بسته‌ای نیست و برای تمام  بازی‌هایمان برنامه‌ داریم. هرگز جام حذفی را ساده نمی‌گیریم و با جدیت این بازی‌ها را دنبال می‌کنیم.»


هافیک ملوان در پایان تأکید کرد: «البته باید این را اعلام کنم که در انزلی درست است به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتم اما با بازیکنان تیم دیدار داشتم و هیچ مشکلی در این مورد نبود. امیدوارم که ملوان بتواند در فصل جاری با بازیکنان خوب و با تجربه‌ایی که در اختیار گرفته سالی درخشان را پس از مدت‌ها در فوتبال ایران داشته باشد چون خوشبختانه فوتبال بسیار خوب، هجومی و روانی را بازی می‌کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها