کد خبر: ۹۶۰۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آن دسته از افراد و تشکل‌های اصلاح‌طلبی که با فتنه همراهی و در قبال آن سکوت کردند برای حضور در عرصه سیاسی قابل اعتماد نیستند.
محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور انتخاباتی آن دسته از اصلاح‌طلبانی که در جرم بزرگ علیه نظام در سال 88 شریک بودند اظهار داشت: اصلاح‌طلبان را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد؛ بنده معتقدم فقط آن دسته از اصلاح‌طلبانی که در فتنه 88 موضع مخالفت خود را با جریان فتنه اعلام کرده،‌ قانون اساسی و ولایت فقیه را به رسمیت شناخته و با حضور در خیمه نظام ثابت کردند که قصد براندازی ندارند می‌توانند امید داشته باشند که در صحنه‌های مختلف سیاسی حضور داشته باشند ولو اینکه با اصولگرایان رقیب جدی باشند.

حبیبی ادامه داد: آن دسته از افراد و تشکل‌های اصلاح‌طلبی که با فتنه همراهی و در قبال آن سکوت کردند نمی‌توانند انتظار داشته باشند که مردم آنها را ببخشند و در عین حال چه اطمینانی وجود دارد کسانی که با فتنه همراهی کردند دوباره چنین رویکردی اتخاذ نکنند؛ آنها قابل اعتماد نیستند.

وی با بیان اینکه هر کس که رقیب اصولگرایان باشد مخالف نظام نیست افزود: برخی به بهانه اصلاح‌طلب بودن با فتنه همراهی کردند و حتی حاضر به مرزبندی رفتار سیاسی خود با فتنه‌گران برانداز نشدند.

حبیبی در پایان تأکید کرد: مصادیق این طیف از اصلاح‌طلبان برای مردم کاملا روشن و شفاف است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
UNITED KINGDOM
۱۸:۱۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
اصلاح طلبان شاخه داخلی سلطنت طلبان فراری هستند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها