کد خبر: ۹۵۹۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - پرسپولیس و ملوان فردا برای شصتمین بار در طول تاریخ مقابل هم قرار می گیرند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، دو تیم تاکنون 59 بار در رقابت های رسمی( 12 بازی در جام حذفی و 47 بازی در لیگ ایران) به مصاف هم رفته اند که 26 بار پرسپولیس پیروز شده و 11 بار نیز برد با ملوان بوده است. 22 بازی دو تیم نیز نتیجه ای بهتر از مساوی نداشته است. پرسپولیس 85 گل به ملوان زده و 58 گل نیز از این تیم دریافت کرده است.
در 20 تقابل دو تیم در تاریخ لیگ برتر، پرسپولیس 6 برد و ملوان نیز 6 برد بدست آورده است. نتیجه 8 بازی دو تیم نیز با تساوی همراه بوده است. پرسپولیس آخرین بار در فصل 86 و با مربیگری افشین قطبی موفق به شکست ملوان در لیگ برتر شده است. در چهار فصل اخیر لیگ برتر ، ملوان 4 برد و 4 تساوی مقابل سرخپوشان بدست آورده است. البته پرسپولیس طی این چهار فصل فقط یک بار در بازی رفت فینال جام حذفی 89 با نتیجه 4-2 ملوان را شکست داده است.
سرخپوشان از 26 اسفند 1384 تاکنون در بندر انزلی پیروز نشده اند. پرسپولیس آخرین بار با مربیگری آری هان و در فصل 84 لیگ برتر در انزلی با نتیجه 3-1 ملوان را شکست داد. بعد از آن برد، طی 7 بازی اخیر در لیگ برتر و جام حذفی در انزلی 4 تساوی و 3 شکست برای پرسپولیس رقم خورده است. سرخپوشان 3 بازی آخر خود در انزلی را باخته اند؛دیدار برگشت فصل 89، دیدار برگشت فینال جام حذفی 89 و دیدار برگشت فصل90.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها