کد خبر: ۹۵۸۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
هافبک پیشین تیم فوتبال فجرسپاسی با اعلام اینکه قراردادش با استقلال 1.5 ساله است،گفت: به خاطر کارکردن با قلعه نویی استقلال را انتخاب کردم و از استقلال می‌خواهم به تیم ملی برسم.

به گزارش 598 به نقل از مهر عباس محمدرضایی در طی گزارشی، در خصوص دلیل پیوستنش به تیم استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: من پیشنهاداتی از باشگاه های سپاهان و پرسپولیس داشتم و حتی برای آنکه به پرسپولیس بروم رویانیان و گل محمدی با من صحبت کرده بودند اما من استقلال را به خاطر کارکردن با امیر قلعه نویی انتخاب کردم چون می دانم بازیکنان بزرگی را تحویل جامعه فوتبال داده است.

وی با اعلام اینکه قراردادش با باشگاه استقلال 1.5 ساله است، اظهار داشت: خیلی دوست دارم از باشگاه استقلال به تیم ملی برسم و در حال حاضر منتظر اجازه قلعه نویی هستم تا در تمرینات تیم حاضر شوم.

هافبک پشین تیم فوتبال فجرسپاسی در خصوص تیم فجر نیز تاکید کرد: من به دلیل مشکلات خانوادگی که داشتم مجبور به جدایی از تیم فجر شدم و برای این تیم که دوران خوبی نیز در آن داشتم آرزوی موفقیت می کنم. تیم فجر با پتانسیلی که دارد می تواند جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ بازهم ارتقا دارد اما حیف که از این تیم حمایت لازم نمی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها