کد خبر: ۹۵۶۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۶ آذر ۱۳۹۱
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حاشیه دومین اردوی آماده سازی از بازگشت محمد بنا تا روز 25 آذرماه خبر داد.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر اظهار داشت: محمد بنا به محض اتمام کارهای شخص و پایان زمان ویزای خود تا روز 25 آذرماه به تهران باز می گردد و به جمع فرنگی کاران اردونشین می پیوندد. طی تماس های دائمی ما با محمد بنا، او برای بازگشت لحظه شماری می کند که البته به ناچار باید چند روز دیگر هم برای انجام اقدامات شخصی و اقامتی خود در اسپانیا سپری کند.

به گفته سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی، محمد بنا هر شب از طریق اینترنت با اعضای کادر فنی و حتی برخی از فرنگی کاران اردونشین در تماس است و بصورت صوتی و تصویری با آنان ارتباط دارد.

رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز که هم اکنون با حضور در اردوی تیم ملی، تمرینات اردونشینان را زیر نظر دارد با تایید این مطلب گفت: حدودا دو هفته از مدت ویزای محمد بنا باقی مانده و وی در آخرین تماسی که با ما داشت اعلام کرد تا روز 24 یا 25 آذرماه به تهران باز می گردد.

وی افزود: خوشبختانه تمرینات دومین اردوی تیم ملی کشتی نیز از روز دوم آذرماه در خانه کشتی آغاز شده که تمامی اردونشینان با انگیزه و روحیه مطلوبی مشغول انجام برنامه های تمرینی خود هستند.

دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تهران با حضور 35 کشتی گیر در خانه کشتی آغاز شده و تا روز 16 آذرماه ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها