کد خبر: ۹۵۴۵۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۰۴ آذر ۱۳۹۱
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با تبریک پیروزی مردم غزه و فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی، از کشورهای عربی خواست تا دست از سکوتشان بردارند و به مردم غزه کمک کنند.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، سیدعمار حکیم در تجمع بزرگ شیعیان بغداد در ورزشگاه نادی الصناعة با اشاره به پیروزی جهاد اسلامی در غزه و مقابله با اسراییل گفت: غزه پیروز میدان شد و ما به برادرانمان در غزه تبریک می‌گوییم و از کشورهای عرب می‌خواهیم در این باره سکوت نکنند و به آنها کمک کنند.

وی با اشاره به مسایل مربوط به بحرین نیز اظهار کرد: وضعیت بحرین به لحاظ انسانی غیر قابل قبول است و ما از دولت بحرین انتظار داریم که این مساله را با حکمت دنبال کند تا مشکلات حل شود.

حکیم درباره سوریه نیز گفت: مساله سوریه تنها باید از طریق گفت‌وگو حل‌وفصل شود و راه حلی سوری دنبال شود.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در ادامه درباره مسایل داخلی عراق خاطرنشان کرد: اختلاف‌ها باید داخلی و از طریق گفت‌وگو حل و فصل شود. ما هیچ راهی جز گفت‌وگو برای حل مسایل نمی‌شناسیم.

وی بر لزوم اهتمام همه طرف‌ها به قانون اساسی تاکید کرد و افزود: همه باید به قانون اساسی تکیه کنند و برای حل مشکلات باید توافقنامه‌ها را اجرایی کرد.

حکیم با تاکید بر ضرورت مبارزه با فساد اقتصادی در کشورش گفت: ما از دولت می‌خواهیم به مطالبات مردم پاسخ دهد و پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برساند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در پایان از اظهارات و اقدامات جلال طالبانی رییس‌جمهور عراق در جهت ایجاد وحدت میان گروه‌های مختلف در کشور حمایت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها