کد خبر: ۹۵۱۰
زمان انتشار: ۱۶:۳۴     ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش مهر، روح الله حسینیان نماینده تهران درمجلس شورای اسلامی که دیروز چهارشنبه در جمع حاضران در مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله سخن می گفت، اظهار داشت: پیام راهپیمایی امروز این است که مردم با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری چنان قدرت های پوشالی را له می کنند که ابهت آنها در دنیا شکسته شده و مردم مستضعف از کمند آنها نجات یابند.

وی پیام دوم حضور گسترده مردمی در مراسم تشییع پیکر شهید صانع ژاله را بیعت مجدد امت حزب الهی با مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: این جوانان سربازان آماده اهدا جان خویش در راه رهبر انقلاب هستند.

وی در خصوص سومین پیام حضور مردم در این مراسم گفت: مسئولان باید با مردم همراهی کنند زیرا جان مردم به لب آمده و اگر نمی توانند یا نمی خواهند فتنه را کنترل کنند لا اقل اجازه بدهند که مردم ریشه آن را یک روزه بخشکانند.

وی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: خبرگان، آیا از این حضور مردم پیام را شنیدند؟ مردم از شما انتظار دارند که در ریاست مجلس خبرگان تجدید نظر کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
تشكر از اقاي حسينيان وانشاالله كه رييس مجلس خبرگان عوض ميشود تا ايشان بدانندكه مردم با هيچ كس تعارف ندارند وهر كس با اصل ولايت مخالفت كند وخيانت به راه شهدا كند جايي در اين نظام ندارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها