کد خبر: ۹۵۰۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۱ آذر ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی امشب پس از جلسه‌ با رویانیان به مدت یک فصل و نیم برای حضور در پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امشب جلسه نهایی خود را با رویانیان برگزار کرد که در پایان این بازیکن با عقد قراردادی یکسال و نیمه رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.


حقیقی قرار است از این به بعد تمرینات خود را تا رفع مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال کند.


رویانیان با مسئولان فجر سپاسی هم به توافق رسید که با پرداخت مبلغی تا روز پنج‌شنبه یعنی تا 48 ساعت آینده رضایت‌نامه حقیقی صادر شود تا این بازیکن قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت برساند.


* رويانيان: بر اساس درخواست هاي سرمربي اقدام خواهيم كرد


محمد رویانیان گفت: «از نظر قرارداد و توافق قبلا با رضا حقیقی و باشگاه فجر سپاسی به توافقاتی دست یافته بودیم. امشب نیز مجددا توافقاتی داشتیم اما رضا حقیقی هافبک تیم فجر سپاسی به دلیل رعایت مسائل اخلاقی این موضوع را موکول به دریافت رضایتنامه کرد و مقرر شد قرارداد رسمی پس از دریافت رضایتنامه به امضاء باشگاه پرسپولیس و این بازیکن برسد.»


وی افزود: «ما توافقاتی با باشگاه فجر سپاسی داشتیم و آمادگی خود را برای دریافت رضایت نامه بر اساس توافقات به عمل آمده، امشب کتبا اعلام کردیم و انشاءالله ظرف 48 ساعت آینده رضایتنامه این هافبک توانمند را دریافت خواهیم کرد و قرارداد رسمی را به امضاء خواهیم رساند.»


رویانیان تاکید کرد: «ما برای تقویت تیم پرسپولیس براساس درخواست های سرمربی تیم اقدام خواهیم کرد و امیدواریم پرسپولیس فاصله امتیازی خود با تیم های بالای جدول را کاهش داده و انتظارات به حق هواداران را با ادامه دادن روند کنونی برآورده نماید.»


* حقیقی:‌ از نیم‌فصل به پرسولیسی‌ها اضافه می‌شوم


رضا حقیقی پس از توافق با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:‌ «خوشبختانه در جلسه با رویانیان به توافق کامل رسیدیم. ان‌شاءالله اگر فجری‌ها اجازه بدهند قرارداد نهایی خودم را تا انتهای هفته با پرسپولیسی‌ها امضا می‌کنم.»


حقیقی ادامه داد: «پرسپولیس باید مبلغی پول به حساب فجر واریز کند تا من هم اجازه ثبت قرارداد داشته باشم. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس در نیم فصل دوم با انگیزه بالایی که دارم کمک کنم.»


وی در پایان خاطرنشان کرد: «بالاخره حضور در پرسپولیس افتخار بزرگی برای هر بازیکنی است اما از فجری‌ها هم می‌خواهم من را حلال کنند چون خاطرات خوبی در این تیم شهرستانی داشتم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها