کد خبر: ۹۴۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
به دنبال سكوت دو نماينده اصلاح‌طلب مردم استان يزد در مجلس شوراي اسلامي در جريان محكوميت اقدامات فتنه گران در مجلس، مردم يزد خواستار استعفاي اين نمايندگان شدند.
به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، مردم يزد در تمام نقاط اين استان در اجتماعات مختلف خود از روز گذشته تاكنون از جمله اجتماعات روحانيان و طلاب و اجتماعات بسيج دانشجويي با سر دادن شعارهايي خواستار استعفاي نمايندگان اطلا‌ح‌طلب خود هستند.
محمدرضا تابش نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي و علي‌اكبر اوليا نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس دو نماينده‌اي هستند كه مردم اين استان با شعارهاي خود در تجمعات مختلف خواستار استعفاي آنها هستند.
اقشار مختلف مردم يزد در اجتماعات ديروز و امروز خود در مقابل دادگستري استان يزد ضمن سر دادن شعارهايي عليه تابش و اوليا، با دست نوشته‌ها و پلاكاردهاي خود، سكوت اين دو نماينده در وقايع اخير را محكوم كردند.
در برخي از اين پلاكاردها با جملاتي نظير «اوليا حيا كن، مجلس را رها كن»، «اوليا و تابش، خجالت خجالت»، «اوليا و تابش، سكوت چرا؟»، «تابش و اوليا، عامل دست سيا» و «نمايندگان يزد، موضع خود را مشخص كنيد» خواستار استعفاي اين دو نماينده اصلاح‌طلب شدند.
پس از وقايع اخير در 25 بهمن‌ ماه، تابش و اوليا سكوت اختيار كردند و هيچ‌يك نه تنها در اجتماعات مردمي حاضر نشدند بلكه حتي نظير ساير نمايندگان بيانيه و يا اطلاعيه‌اي در محكوم كردن اقدامات اخير صادر نكردند ضمن اينكه در مجلس نيز با تحصن نمايندگان و سر دادن شعارهايي عليه اقدامات سران فتنه سبز، سكوت اختيار كردند و در صندلي‌هاي خود نشستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
کسی که وسط نماز جمعه از اقای موسوی حمایت میکنه به چه درد نمایندگی میخوره همون اولم مقصر خودتون بودید که بهش رای دادید!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها