کد خبر: ۹۴۸۹۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
آژانس بین المللی امداد رسانی "آکسفام" امروز سه شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه دو مهد کودک را منهدم کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، آکسفام در بیانیه خود اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه مهدکودک الباجان را به طور کلی منهدم و به مهد کودک الحسنی به شدت آسیب وارد کرده است.

این دو مهد کودک تحت حمایت آکسفام در نوار غزه فعالیت می کردند.

این بیانیه افزود: آکسفام پیش از این، سرویس فاضلاب و آب آشامیدنی این دو مهد کودک را در چارچوب تلاش ها برای بهبود کیفیت زندگی مردم آسیب دیده از حمله اسرائیل به غزه بین 27 دسامبر سال 2008 میلادی تا 18 ژانویه سال 2009 میلادی بازسازی کرده بود.

ساره المر از اعضای آکسفام گفت: بیش از 150 کودک فلسطینی در این دو مهد کودک آموزش می دیدند و بازی می کردند اما اکنون ویران شده اند و باید کودکان برای رفتن به مدارس خود احساس مسئولیت کنند و خانواده های آنها نیز باید قادر باشند که در خانه هایشان احساس امنیت کنند.

وی افزود: در روزهای گذشته شاهد ویرانی ها و زیان های زیادی به تاسیسات زیربنایی شهری از جمله بسیاری از تاسیساتی بوده ایم که به یاری نهادها و کشورهای کمک کننده در غزه احداث شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها