کد خبر: ۹۴۸۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
برنامه‌اي كه مصاحبه با توپ‌جمع‌كن‌هاي ورزشگاه راه‌آهن را هم به تفصيل پخش كرده، بر چه اساسي بايد از كنار مهم‌ترين مصاحبه مطبوعاتي هفته گذشته بي‌تفاوت عبور كند؟!
امیر قلعه نویی
ok

سايت گل- در حالي كه امير قلعه‌نويي بعد از بازي تيمش مقابل سپاهان مصاحبه‌اي جنجالي انجام داده و حرف‌هاي بسيار تندي بر زبان آورده بود، عادل فردوسي‌پور در برنامه 90 كوچك‌ترين اشاره‌اي به صحبت‌هاي او نكرد و ترجيح داد از اين موضوع هم به سادگي عبور كند!

به گزارش سايت گل، بينندگان آخرين برنامه 90 كه شب گذشته روي آنتن رفت شاهد اتفاقات عجيبي در اين برنامه بودند كه دليل آن‌ها هنوز براي كسي روشن نشده است. فردوسي‌پور براي بررسي شكست تيم ملي كه پيش‌بيني مي‌شد مهم‌ترين بخش برنامه باشد، تنها 15دقيقه وقت اختصاص داد! اما اين تنها نكته عجيب اين برنامه نبود.

بعد از پخش صحنه‌هاي بازي سپاهان و استقلال، صحبت‌هاي سرمربي آبي‌‌پوشان فقط در حد چند جمله‌اي روانه آنتن شد كه به تعريف و تمجيد از بازي زيباي دو تيم اختصاص داشت. اين در حالي بود كه قلعه‌نويي بعد از اين بازي در يكي از طولاني‌ترين و پرحاشيه‌ترين نشست‌هاي مطبوعاتي خود جنجال زيادي به پا كرده بود. از انتقادات شديد او نسبت به حضور سياسيون و نظامي‌ها در فوتبال گرفته تا حرف‌هايي كه درباره ضرغامي و صداوسيما به زبان آورده بود، از جذاب‌ترين سوژه‌هاي هفته قبل بود كه بازتاب فراواني در رسانه‌ها داشت. اما عجيب بود كه عادل ترجيح داد بدون هيچ اشاره‌اي به اين موضوع از صحبت‌هاي قلعه‌نويي عبور كند.


شايد دليل اصلي سانسور شدن اين مصاحبه، حرف‌هاي صريحي باشد كه قلعه‌نويي عليه رئيس سازمان صداوسيما بر زبان آورده بود. وگرنه برنامه‌اي كه مصاحبه با توپ‌جمع‌كن‌هاي ورزشگاه راه‌آهن را هم به تفصيل پخش كرده، بر چه اساسي بايد از كنار مهم‌ترين مصاحبه مطبوعاتي هفته گذشته بي‌تفاوت عبور كند؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها