کد خبر: ۹۴۸۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
با وجود گذشت چندین هفته از درخواست های باشگاه استقلال از رویانیان هیچ کدام از آنها جامه عمل نپوشیده است.

جام ورزشی؛ چند هفته قبل بود که امیر قلعه‌نویی به همراه علی فتح الله زاده به دفتر محمد رویانیان رفت. سرمربی استقلال می‌گفت بهانه حضورش در دفتر مدیرعامل پرسپولیس، تشکر بابت همدردی‌هایی بود که بعد از فوت مادرش انجام شده بود.


اما اخباری که از این جلسه منتشر شد، نشان می‌داد مسائل مهم‌تری مثل موضوع اسپانسر مشترک و معاوضه بازیکن  بین دو باشگاه در این جلسه مطرح شده است. قلعه‌نویی در آن جلسه از رویانیان خواست در ازای گرفتن جی‌لوید ساموئل، محمد قاضی را به استقلال بدهد. او البته چند درخواست دیگر هم داشت که با وجود گذشتن چند هفته از آن جلسه، هیچ‌کدام از آنها توسط مدیرعامل پرسپولیس انجام نشده.


به همین دلیل حالا خبر رسیده که قلعه‌نویی از فتح الله زاده خواسته به همکاری با اسپانسری که پرسپولیسی‌ها به این تیم معرفی کرده‌اند، ادامه ندهد تا استقلال بیشتر از این زیر منت رقیبش نباشد. درخواستی که مشخصا به خاطر دلخوری شدید قلعه‌نویی از رویانیان مطرح شده است.


فتح الله زاده روز گذشته در این باره گفت: «رویانیان حتی در زمینه جذب اسپانسر کمکی به ما نکرد چون ما سه هفته زودتر از پرسپولیسی ها با اسپانسرهای خود قرارداد امضا کردیم. متاسفانه بعضی از دوستان در بعضی از رسانه ها  برای آنکه موفقیت های استقلال را تحت الشعاع قرار دهند این مسائل را مطرح می کنند.»


او همچنین درباره مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره توافق بر سر انتقال ساموئل و دریافت پول توسط استقلالی ها اظهار داشت: «ما برای انتقال ساموئل تفاهم نامه ای امضا کرده بودیم اما با توجه به نیاز قلعه نویی به این بازیکن این تفاهم نامه جنبه اجرایی پیدا نخواهد کرد و موضوع انتقال ساموئل به پرسپولیس کاملا منتفی است ضمن اینکه ما بابت آن تفاهم نامه یک ریال هم دریافت نکردیم.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها