کد خبر: ۹۴۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
نخست وزير رژيم صهيونيستي با بيان اين ادعا كه تل‌آويو به صلح خود با همسايگان پايبند است، تاكيد كرد كه اسرائيل بايد خود را براي وضعي بدتر در مصر آماده كند.
به گزارش فارس، «بنيامين نتانياهو» با اشاره به تحولات و انقلاب مردم مصر، اعلام كرد كه رژيم صهيونيستي بايد خود را براي بدتر از اين در مصر آماده كند.

خبرگزاري رويترز به نقل از نتانياهو اعلام كرد: هيچ كس نمي‌داند در مصر، آينده چه به همراه خواهد آورد ولي اسرائيل بايد براي بدتر از اين هم خود را آماده كند.

نتانياهو كه در جمع رهبران يهودي آمريكايي در قدس اشغالي سخنراني مي‌كرد، در پاسخ به اين انتقاد كه اسرائيل خيلي ترس و هراس از خود در مقابل اتفاقات مصر نشان داد و در مقابل هيجاني از خود بروز نداد، گفت: بين اسرائيل با ديگر كشورها فرق است... من نمي‌توانم منتظر وضعيت بهتري در مصر بشوم بلكه بايد خودم را براي بدتر از اين آماده كنم.

وي افزود: بخشي از اين آمادگي هشدار دادن به سران و تصميم‌گيرندگان سياسي در همه جاي دنيا درباره خطرهاي احتمالي است كه ممكن است در راه باشد.

نتانياهو با بيان اين ادعا كه صلح [اسرائيل با] مصر به سود مصر است، تاكيد كرد كه به توافقنامه صلح سال 197 با قاهره كاملا پايبند است.

وي گفت: كمترين ترديدي ندارم كه حفظ [توافقنامه] صلح و تعميق آن به سود مصر است. اميدوارم كه اين موضوع كاملا با تلاش‌هاي مصري‌ها براي تحقق جامعه دموكراتيك همراه باشد.

نتانياهو در عين حال با بيان اينكه "مردم مصر هستند كه در نهايت براي خود تصميم‌ مي‌گيرند " تاكيد كرد كه "اسرائيل نمي‌تواند درقبال نتيجه‌اي كه در مصر حاصل مي‌شود بي‌طرف بماند ".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها