کد خبر: ۹۴۶۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
فوتبال ملی - بیژن ذوالفقارنسب می گوید بی شک این فدراسیون فوتبال است که باید مسبب ناکامی های اخیر فوتبال ایران شناخته شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ بیژن ذوالفقارنسب که به برنامه 90 رفته بود تا درباره تیم ملی صحبت کند ، درباره نظرسنجی برنامه 90 که می پرسید کدام یک از 3 عامل بازیکنان ، مربیان و فدراسیون مسبب ناکامی های اخیر فوتبال ایران هستند، گفت:« بدون شک فدراسیون و فکر می کنم همه بالای 18 ساله ها که به این سئوالپاسخ می دهند ، می گویند فدراسیون مقصر است چون هم در تیم جوانان ، هم در فوتسال و هم فوتبال ناکامی داشتند.»
او در ادامه درباره تیم ملی و گل هایی که می خورد گفت:«همه تیم ها می دانند مشکل دفاعی ما چیست. الان همه تیم ها 10 گل پایانی که ما خوردیم را دیدند و می دانند ما چطور گل می خوریم. برابر کره هم روی ایستگاهی ها خیلی مشکل داشتیم. با هر کاشته تیم ما استرس پیدا می کند. تیم ما در سازمان دفاعی اش بی تدبیری دارد این چیزی است که کار دست ما داده است.»
او ادامه داد:« سال هاست که ما در توپ های بلند مشکل داریم. مشکل شناخت فضا و مکان را داریم. مدافعان ما باید این مشکلات را در باشگاه ها برطرف می کردند. به نظر من باشگاه ها هم باید در نظرسنجی شما قرار می گرفتند چون ما سالهاست که نه هافبک بازیساز ساختیم ، نه دفاع خوب و نه مهاجم. در فوتبال می گویند مدافعان باید 3 یا 4 چشم داشته باشند ولی گل ازبکستان را که می بینی ، هر دو دفاع ما مقصر بودند. من تعجب می کنم کارلوس کروش در اردوهای تیم ملی این مشکل را برطرف نکردند. »
ذوالفقارنسب در بخش دیگری از حرف هایش گفت:« تیم ملی ما بیش از هر چیز نیاز به یک کمیته فنی دارد که با کارلوس بتواند تعامل کند. اختیارات کروش خیلی زیاد شده ، باید کمی از این بار کم کرد تا شرایط بهتر شود.همان روزهای اول باید یک دستیار خوب و آگاه کنار کارلوس می گذاشتند که بتواند کمک کند. من فکر می کنم کارلوس نسبت به تیم های حریف و بازیکنان ایرانی خیلی آگاهی ندارد.آرزو می کنم که تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها