کد خبر: ۹۴۶۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
نایب‌رئیس فدراسیون بوکس گفت: فوتبالی‌ها همیشه قول قهرمانی می‌دهند و در آخر مقابل ازبکستان شکست می‌خورند، ولی ما با این بوکسور‌های جوان و کم تجربه،‌ هیچ قولی نمی‌دهیم.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح ‌امروز(سه‌شنبه)در جلسه‌ای که با رئیس‌ فدراسیون داشت قول داده تا هزینه اعزام تیم جوانان بوکس به ارمنستان را پرداخت کنند.

وی افزود: مشت زنان جوان ما نیز مدت‌ها بود که در اردو تمرینات خود را پیگیری می‌کردند و از اینکه به این مسابقات نمی‌توانستند اعزام شوند واقعاً ناراحت بودند. به هر حال خوشحالیم که مشت‌زنان به این مسابقات اعزام خواهند شد. هرچند که احتمال دارد در این مسابقات نتوانند نتیجه‌ای کسب کند، اما اگر می‌خواهیم برای تیم ملی پشتوانه ‌سازی کنیم قطعاً باید بچه‌ها را به چنین مسابقاتی اعزام کنیم. هزینه این سفر خیلی زیاد است و این پولی که گرفته‌ایم می‌تواند به ما کمک کند.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل اینکه شما در مصاحبه‌های خود اظهار کرده‌اید که تیم جوانان نمی‌تواند در این مسابقات نتیجه‌ای کسب کند چیست، خاطرنشان کرد: فوتبال‌ ما در این مدت چه کار کرده است؟ آنها فقط قول قهرمانی می‌دهند و در آخر مقابل تیم ازبکستان شکست می‌خورند. پس ما نباید مردم را امیدوار کنیم و تنها به آنها وعده‌ دهیم. بنده معتقدم باید واقعیت‌ها را بسنجیم و بعد از آن به مردم قول بدهیم. این رقابت‌ها که جوانان اعزام می‌شوند تورنمنت نیست؛ بلکه مسابقات جهانی است و بهترین‌های دنیا در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و به همین دلیل هیچ قولی به کسی نمی‌دهیم.

مقصودی تاکید کرد: خیلی از مشت‌زنان ما تا به حال قزوین را از نزدیک ندیده‌اند، اما قرار است در رینگ جهانی مبارزه کنند. ما آرزویمان این است که آنها مدال کسب کنند، اما حضور در چنین مسابقاتی و کسب مدال کار آسانی نیست. به نظرم شاید این صحبت‌های من باعث شود تا آنها برای اینکه خودشان را به ما ثابت کنند، بهترین مبارزاتشان را از خود به نمایش بگذارند.

تیم بوکس جوانان قرار است هشتم آذرماه در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، با ترکیب هفت بوکسور حضور پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها