کد خبر: ۹۴۵۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربی آلومینیوم هرمزگان گفت: «این قدر فشار عصبی در تیم های جوان بالاست که آدم عصبی می شود به خصوص این که داوران هم علیه ما اشتباه می کنند، قرص می خورم.»

جام ورزشی؛ پانا نوشت: اکبر میثاقیان در خصوص پیروزی آلومینیوم مقابل گهر، مصرف قرص و دارو توسط خود، شکست تیم ملی مقابل ازبکستان، صحبت های قلعه نویی و خیلی از مسائل دیگر صحبت کرد که در ادامه می آید:


* با جوان ترین تیم تاریخ لیگ، مایلی کهن را بردم
واقعا بازیکنان من در مقابل گهر گل کاشتند چون 7 بازیکن ما نبودند و اگر غیبت من را هم حساب کنید، 8 نفر اصلی نبودیم ولی بردیم. خیلی خوب بازیکنان ذخیره جای غایب ها را پر کردند و موفق شدیم این 3 امتیاز خانگی را بگیریم. واقعا برای من سخت است که با این تیم جوانی که دارم، مصدوم و محروم هم داشته باشم. خدا را شکر خدا کمک کرد تا در این شرایط سربلند بیرون آمدیم. باور کنید هرکس لیست ما را مقابل گهر بخواند، یک بازیکن را نمی شناسد. من با جوان ترین تیم تاریخ لیگ مایلی کهن را بردم.


* به بازیکنان فشار می آورم، مصدوم می شوند
واقعا ما در فصل گرما نتوانستیم خوب تمرین کنیم به همین خاطر بود که اکثر بازی ها را در دقایق آخر می باختیم چون قدرت بدنی نداشتیم. الان هم که فصل سرما است و هوای هرمزگان خنک شده، وقتی به بازیکنان فشار می آورم، مصدوم می شوند. واقعا تیم من جوان است و در کنار این اتفاق ها نبود مرا هم حساب کنید، می بینید که کار بزرگی کردیم. واقعا وقتی می بینم تیم من این قدر تلاش می کند و آخر سر می بازد، عصبی می شویم.


* مایلی کهن گهر را دگرگون می کند
ما موقعیت های خوبی داشتیم تا در ضد حمله به گهر گل بزنیم ولی باور کنید که از وقتی مایلی کهن آمده، تیم گهر جمع و جور تر شده و نظم پیدا کرده است. قبلا تیم آنها نامنظم بود. فکر می کنم آنها با ادامه این شرایط و اگر در نیم فصل دوم بازیکن بگیرند، مایلی کهن می تواند آنها را دگرگون کند. فکر نکنید چون آنها را بردم دارم تعریف می کنم. واقعا آنها با تزریق چند بازیکن می توانند از ته جدول کنده شوند.


* از دست داوران عصبی شدم، قرص می خورم
باور کنید این قدر فشار در تیم های جوان و بی بضاعت زیاد است که آدم عصبی می شود. من چون کمی عصبی و ناآرام شدم، مجبورم قرص بخورم. شما اشتباهات داوری را هم اضافه کنید. وقتی می بینم در این شرایط داوران هم اشتباه می کنند و 8 پنالتی تا اینجا برای ما نگرفتند، آدم عصبی می شود. فشار در این طور تیم ها واقعا زیاد است.


* افشاریان و عسگری نباید دعوای شخصی را به ما ربط دهند
زشت است تیمی که با گرفتاری و هزاران مشکل بالا آمده، به آن تهمت ناروا بزنند. دعوای شخصی خود را نباید افشاریان و عسگری به تیم ما ربط دهند. افشاریان با این حرفش باعث شد تا از فردا داوران مقابل ما مو را از ماست بیرون بکشند و پدر تیم ما را در بیاورند تا ثابت کنند که با تیم ما رابطه ندارند. شانس آوردیم که تیم ما آخر است. اگر صدرنشین بودیم حتما می گفتند، با کمک عسگری تیمشان صدرنشین شده است.


* عسگری آلومینیوم را حتما با جرثقیل بالا آورده!
مدیرعامل ما نجیب است و حرفی نمی زند. به او گفتم شکایت کن ولی بازهم می خواست این کار را نکند. من 5، 6 تیم از لیگ یک بالا آوردم یعنی این کار عسگری بوده؟ حتما عسگری با لودر و جرثقیل ابومسلم، آلومینیوم، شموشک و شهرداری تبریز و دیگر تیم ها را برای من بالا آورده که خبر ندارم. ما داریم زحمت می کشیم و سلامتی خود را به خطر می اندازیم آن وقت، افشاریان خیلی راحت به ما تهمت می زند. تا به حال 8 پنالتی داوران برای ما نگرفتند. اگر عسگری با تیم ما رابطه دارد این چه طور رابطه ای است؟


* بلد نیستم مثل بقیه مربیان با فشار حقم را بگیرم
اسم هیچ مربی را نمی آورم ولی متاسفانه ببینید اگر برای یک تیمی این اشتباهات رخ دهد، مربی آنها این قدر داد و بیداد می کند تا بالاخره حقش را می گیرد. من از این کارها بلد نیستم که با فشار و زور حقم را بگیرم. اصلا زورش را ندارم. این حرف افشاریان توهین به مردم هرمزگان بود. اصلا عسگری و افشاریان همدیگر را بجوند ولی ما را وسط نیاورند. اصلا بیرون در خیابان تا می توانند همدیگر را بزنند، به ما چه.


* الان موقع اذیت کردن کی روش نیست
نباید حالا که تیم ملی شرایط حساسی پیدا کرده، بازیکنان و فدراسیون و کی روش را تحت فشار بگذاریم. الان موقع اذیت کردن کی روش نیست. هنوز ما شانس مستقیم برای رفتن به جام جهانی داریم و نباید این فرصت را از دست دهیم. برکناری کی روش عاقلانه نیست. تازه کی روش در این شرایط بهتر از همه است و بازهم باید پایش بنشینیم و حمایتش کنیم.


* ازبکستان تیم نبود، به داور باختیم
فوتبال قابل پیش بینی نیست ولی واقعا آن تمرکزی که همه روی بازی با کره داشتند را مقابل ازبک نداشتند. فکر می کردند ازبک را می بریم. همیشه هر بازی را آسان بگیریم، می بازیم. داور باعث شد ما به ازبک ببازیم وگرنه اصلا آنها تیم نبودند. با اشتباه کمک داور تیم ما از لحاظ روحی روانی افت کرد. وقتی داور سوت شروع بازی را زد، گفتم امروز می خواهد ما را اذیت کند.


* برکناری کفاشیان دست من نیست!
الان موقع هیچ تغییری نیست. باید اول اجازه بدهیم تا تیم ملی مجوز صعود را بگیرد و بعد دست به تغییر بزنیم. تازه من جایگاهی نیستم و در دست من نیست که بگویم کفاشیان برود یا نه. شرایط حساس است و همه باید کمک کنیم. یکی از خوبی های ما ایرانی ها این است که در شرایط حساس به هم کمک می کنیم. یقین بدانید در این 3 بازی ما موفق می شویم. خیال همه راحت، تیم ملی صعود می کند هر چند شرایط سخت شده است.


* قلعه نویی نظرش را گفته!
نمی دانم قلعه نویی منظورش چه بوده اما من از تیم ملی حمایت می کنم نه کی روش. چون الان سرمربی کی روش است معتقدم او به شرایط آشناست و از هرکسی بهتر است. اگر مربی کوچکی است چرا آوردیم و اگر بزرگ است چرا این طور می گوییم؟ مگر بزرگتر از کی روش می توانیم بیاوریم؟ قلعه نویی نظرش را گفته. مگر من می توانم در مغز یک نفر بروم و بگویم که نظرش را تغییر دهد. آدم در حال مردن هم شانس دارد چه برسد ما که 3 بازی داریم و زنده ایم پس باید همه حمایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها