کد خبر: ۹۴۴۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
استقلالی ها با این اعتقاد که باید روحیه جانواریو در روزهای مصدومیت حفظ شود سیاست جریمه (که پیش از بازگشت وی مطرح بود) را به حمایت تغییر دادند.

جام ورزشی؛ بعد از سفر فابیو جانواریو به برزیل، حاشیه های مربوط به این بازیکن شروع شد. هر چند خیلی ها بازگشت فابیو بعد از هفته ها تاخیر را پایانی برای این حواشی دانستند اما مصدومیت او فاز جدیدی را در اتفاقات چند وقت اخیر جانواریو آغاز کرد.


همین مسئله باعث شد تا شایعاتی درباره جریمه جانواریو بابت دیرکرد در بازگشت و البته تمرینات غیر اصولی که باعث مصدومیت او در دوران مرخصی شده مطرح شود. با این وجود مدیر برنامه های جانواریو موضوع جریمه شدن هافبک برزیلی استقلال را تکذیب می کند.


* فابیو جبران می کند
مدیر برنامه های فابیو جانواریو به وجود آمدن شایعات مختلف درباره این بازیکن را به دلیل شرایط خاص او می داند. او درباره اتفاقاتی که منجر به این شایعات شده اظهار داشت: «فابیو بازیکنی حرفه ای است و بهتر از هر کسی می داند که نظم یکی از پایه های اساسی فوتبال حرفه ای است. اما مشکلاتی که قبل از رفتنش پیش آمد باعث شد تا مشکلاتی در بازگشت او به ایران به وجود بیاید. او حتی در تمام روزهایی که در ایران نبوده تمرین می کرده و اصرار زیادی به حفظ آمادگی اش داشته هر چند او می داند که باید بیشتر از خودش مراقبت می کرده و در زمان تمرینات حرفه ای تر رفتار می کرده است. اما او این روزها به کارهایی که برای بازگشت سریع ترش انجام می دهد قصد جبران این مشکلات را دارد.»


* همه حمایت کردند
طبق معاینات پزشکان استقلال، دوران نقاهت جانواریو چهار تا شش هفته تعیین شده است. به گفته مدیر برنامه های این هافبک برزیلی، حفظ وضعیت روحی برای بهبود مصدومیت او مهمترین دغدغه مسئولان و سرمربی استقلال است: «تا امروز هیچ صحبتی از جریمه شدن جانواریو مطرح نبوده و همه به فکر بازگشت او برای کمک به استقلال هستند. فتح الله زاده، امیری و قلعه نویی در طول این مدت با حمایت های شان به جانواریو روحیه داده اند و به او قول داده اند تا برای سرعت بخشیدن به روند سلامتیش هر کاری انجام دهند. او نه جریمه می شود و نه صحبتی بابت خروجش از لیست وجود دارد. استقلالی ها معتقدند که باید روحیه جانواریو در روزهای مصدومیت حفظ شود تا با انگیزه بیشتری برای بازگشت تلاش کند. دکتر نوروزی و همکارانش هم برای همین 24 ساعته روی جانواریو کار می کنند و آن قدر به او انگیزه داده اند که هر روز از ساعت 7.5 صبح برای حضور در کلینیک دکتر از خانه اش بیرون می آید.»


* جانواریو مسئول مصدومیتش است
همه این حرف ها درحالی مطرح شده که معاون انضباطی استقلال به سایت کانون هواداران این تیم گفت: «زمانی که جانواریو از باشگاه مرخصی گرفت و رفت، سالم بود. اما بعد از اینکه مرخصی اش تمام می ‌شود، غیبت می‌ کند. تخلف جانواریو از اینجا شروع می‌شود. در ایام غیبت مصدوم می‌شود که در این مورد مسئول است. اگر باشگاه از ما بخواهد، به این مساله رسیدگی و با جان واریو برخورد می‌کنیم. تخلف جان واریو محرز است چون مصدومیت در زمان غیبت این بازیکن اتفاق افتاده است. ضمن اینکه وقتی با قلعه‌نویی صحبت می‌کردم گفت استقلال پنج، شش بازی حساس دارد و روی جان واریو برای این بازی‌های حساس حساب باز کرده بود. پس به این ترتیب باشگاه هم ضرر مالی کرده و هم معنوی.»


* نوروزی: نظر قطعی درباره جانواریو نداده ایم
دکتر امین نوروزی درباره شایعاتی که در مورد خارج شدن فابیو جانواریو از فهرست استقلال شنیده می‌شود، گفت: «متأسفانه نمی‌دانم این خبرها چگونه منتشر می‌شود. هر خبری که از قول معاونت پزشکی باشگاه نباشد صحت ندارد. درباره جانواریو تصمیم‌گیرنده فتح الله زاده، قلعه‌نویی و من هستم و به عنوان معاونت پزشکی باشگاه باید نظرم را به مدیرعامل و سرمربی اعلام کنم.»


وی در ادامه گفت: «دیروز یازدهمین روزی بود که جانواریو را تحت معاینه قرار دادیم و 10روز است که او فیزیوتراپی می‌کند. این بازیکن نیاز به 4 تا 6 هفته فیزیوتراپی دارد و پس از آن اگر شرایط خوب باشد تمریناتش را آغاز خواهد کرد و اگر غیر از این باشد برنامه‌ریزی مجددی برای او انجام خواهیم داد. تا به امروز هیچ نظری در خصوص این که این بازیکن چه وضعیتی دارد نداده‌ایم و تنها در خوص روند درمان وی با کادر فنی صحبت کرده ایم.قرار است بعد از شش هفته فیزیوتراپی در خصوص وضعیت این بازیکن نظر خود را اعلام کنیم.»

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها