کد خبر: ۹۴۴۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم کشتی آزاد صدرای زیرآب گفت: شاید نیمی از هزینه‌های حریف را هم نداشته باشیم، اما پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست و چرا نباید به آن فکر کنیم؟

عباس حاج‌کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، درباره دیدار مقابل پرسپولیس جویبار در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد گفت:‌ تیم بسیار خوبی داریم؛ در این 2 ماهی که کار را آغاز کرده‌ایم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط مناسبی داریم.

وی ادامه داد: باید ببینیم در مسابقه چه شرایطی رقم خواهد خورد. با تیم قدرتمندی مسابقه داریم که نفرات و کادرفنی باتجربه و پرمهره‌ای دارد. پرسپولیس باتوجه به شکست هفته گذشته انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار دارد و فقط برای برد می‌آیند، اما با توجه به ارزیابی که از نفرات تیم خودمان و حریف داریم پیروز خواهیم شد.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً به پیروزی مقابل پرسپولیس فکر می‌کنند، عنوان کرد: چرا نباید به پیروزی مقابل پرسپولیس فکر کنیم؟ همیشه چیزی که انسان به آن فکر می‌کند رخ می‌دهد. شاید نیمی از هزینه‌های حریف را هم ما نداشته باشیم، اما پیروزی مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم کشتی آزاد صدرای زیرآب گفت: بیشتر اعضای تیم را نفرات بومی تشکیل می‌دهند که انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ دارند. شرایط لیگ فرق می‌کند و با توجه به شرایط مسابقه نفرات را به میدان خواهیم فرستاد.

حاج‌کناری خاطرنشان کرد: تیم‌های رقیب هزینه‌هایی به مراتب بیشتر از ما کرده‌اند و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم. کشتی‌گیرانی که گمنام هستند انگیزه زیادی برای درخشش در لیگ دارند و لیگ هم جای شگفتی‌ها است.

تیم صدرای زیرآب در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد در سالن رنجبر صفری زیرآب میزبان پرسپولیس جویبار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها