کد خبر: ۹۴۱۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
عضو کمیته فوتسال گفت: باید با مقصران اصلی ناکامی در فوتسال برخرود شود.

علیرضا حاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات رخ داده در فوتسال عنوان کرد:‌ زمانی که در جایی نشت گاز صورت گیرد، هر کسی که باشد مسموم می‌شود. ورزش تیمی ما مشکل دارد نمی‌توانم هم اکنون در دو خط مشکلات را بگویم. این موضوع بی‌عدالتی می‌شود. فوتبال ما یک روزه به اینجا نرسیده و نمی‌توان یک روزه هم این مسائل را حل کرد.

وی ادامه داد:‌ نباید احساساتی صحبت کنیم. باید بنشینیم و کارشناسانه مسائل را بررسی کنیم. اگر در مورد ناکامی فوتسال از من سؤال می‌پرسید من باید با علت جواب شما را بدهم.

عضو کمیته فوتسال درباره استعفای عباس ترابیان تصریح کرد: با این شکل استعفا موافق نیستم. اگر به خاطر هجمه و دل مردم استعفا داده کار درستی نیست، اما اگر فکر می‌کند دیگر نمی‌تواند کاری کند باید برود. چرا همه بازیکنانی که هم اکنون صحبت از مشکلات می‌کنند با تیم به مسابقات اعزام شدند. چرا در آن زمان مسائل را مطرح نکردند.

حاجتی افزود: زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد یک نفر مقصر نیست. اگر بازیکنان گل می‌زدند هم اکنون ترابیان مدیر خوبی بود. شوکی که ما وارد می‌کنیم نباید به شکل مرگ باشد. شکی نیست که افراد توانمندتری از ترابیان نیز در کشور وجود دارند اما نباید سلایق شخصی را درگیر کنیم. بزرگان فوتسال نباید اینگونه به هم حمله کنند. در کشور ما یک نفر کار می‌کند 10 نفر بر علیه او کار می‌کنند. ما شکست دور از انتظاری داشتیم و صد در صد یک جای کار می‌لنگد. باید با مقصر برخورد شود، اما نباید احساساتی و ناپخته عمل کنیم. باید بررسی شود.

حاجتی با اشاره به اینکه جلسات کمیته فوتسال برگزار نشده، ‌گفت: تشکیل کمیته فوتسال یا به جا بوده یا بی‌جا، که اگر بی‌جا بوده مرتکب جرمی شده‌اند اما اگر به جا بوده چرا فقط یک جلسه برگزار شده. کمیته باید بیشتر تشکیل جلسه دهد و اخبار آن منعکس شود. ما استاد خراب کردن هستیم. دادکان،‌ علی دایی، مایلی کهن همه این افراد را ضایع کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پس از مسابقات آسیایی به ناکامی این رشته پرداخته نشد، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات پس از مسابقات آسیایی بررسی می‌شدهم اکنون شاهد این مسائل نبودیم. به هر حال هم اکنون باید تمام افراد دست به دست هم بدهند تا این رشته به جایگاه اصلی خود بازگردد. از خبرنگار گرفته تا تمام مسئولان. باید ببینیم چه اتفاقی رخ داده که ما به جام جهانی اعزام می‌شویم و به بازیکنان 100 دلار داده می‌شود. اگر جام جهانی اهمیت ندارد چرا اعزام می‌کنید. چرا به رقابت‌ها بها نمی‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها