کد خبر: ۹۴۱۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۲۸ آبان ۱۳۹۱
رئیس اسلامگرایان پارلمان الجزایر:
«نعمان لعور» رئیس فراکسیون احزاب سبز الجزایر در مجلس ملی این کشور با قدردانی از حمایت ایران از مقاومت فلسطین در غزه، گفت: حمایت ایران از مردم غزه، فقط کلامی نبوده و در عمل ثابت شده است.

به گزارش 598، «نعمان لعور» رئیس فراکسیون احزاب سبز الجزایر در مجلس ملی این کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در الجزیره، سازمان‌ها و نهادهای عربی را به اقدام عملی برای توقف تجاوز صهیونیست‌ها به غزه فراخواند.

وی با اشاره از استفاده مقاومت از موشک‌های ایرانی در مقابله با اسرائیل گفت: باید از هرگونه حمایت از قضیه فلسطین و مردم آن در صحنه عملی، قدردانی شود زیرا این حمایت از مردمی است که در حال قربانی شدن هستند.

این مسؤول الجزایری تاکید کرد که مردم فلسطین به حمایت عملی و نه فقط کلامی نیاز دارند و باید سایه ترس و وحشت از غزه به تل آویو منتقل شود.

وی در ادامه گفت: مردم غزه بهای مزایده های انتخاباتی بین راستگرایان افراطی و چپ‌گراهای اسرائیلی را می‌پردازند آن هم در شرایطی که عرب‌ها فقط تماشاگر هستند.

وی از کسانی که در قبال تجاوز اسرائیل به غزه موضع روشنی اتخاذ کرده و از حرف فراتر رفته‌اند، به ویژه  مصر و تونس، قدردانی کرد

النعمان تحرک عملی در پاسخ به خواسته‌های ملت فلسطین و حمایت از آن تحت عنوان بشر دوستی و نه حمایت از عرب‌ها و مسلمانان را خواستار شده و این سوال را مطرح کرد که چگونه می توان در حالی که ملتی به قتل می رسد و در محاصره قرار دارد، فقط نظاره گر بود؟

وی در پایان موضع محمد مرسی رئیس جمهور مصر را در خور قدردانی دانسته و گفت این گام نخست برای دفاع از مردم غزه است که باید با گام‌های عملی بعدی پشتیبانی شود زیرا موضع مرسی واکنش طبیعی اما ناکافی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها