کد خبر: ۹۴۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش سرویس فضای مجازی بی باک، حاج منصور ارضي مداح اهل بیت (علیهم السلام) در مراسم زيارت عاشوراي صبح سه شنبه حسينيه صنف لباس فروش تهران كه مصادف با يازدهم ربيع الاول بود، در ادامه شرح و توضيح دعاي امام زمان(عج) (اللهم عرفني نفسك...) ، سخنان را در خصوص فتنه گران بيان كرد.

نویسنده وبلاگ "حقيقت و واقعيت"  فرازهايي از سخنان اين ذاكر اهل بيت(ع) را اینچنین ذکر می کند:

- بعضي «لعن»هاي وارد شده در دعاها به خصوص زيارت عاشورا، فردي و بعضي جمعي و امتي است. مثلا بعضي ها جنايتشون به اندازه يك امت است و همينطور بعضي ها عبادتشون به اندازه يك امت است. مانند حركت حضرت ابراهيم(ع) كه بفرمودهِ قرآن او يك امت بود.

- در اين دعاي شريف (اللهم عرفني نفسك...) نكته مهمي كه آمده اين است: «با آمدن حضرت هيچ سلاحي نمي ماند بلكه از بين مي رود.»

- شما مقدمات اين كار را داريد مي بينيد كه هرچه دشمنان ما سلاح به كشورهاي عربي و اسلامي دادند حالا بلاي جان خودشان شده است. خواه مصر باشد يا كشور ديگر ولي به ضرر خودشان شده است.

- مسئله مهم ديگر اينكه در فراز بعدي اين دعا از خداوند مي خواهيم: «بدي هايي كه از سوي برخي مي خواهد به حضرت برسد از «آقا» دور شود و اصل و ريشه فتنه و نفاق و كفر نابود گردد.» اين دعا و آرزوي مهمي است.

- شما نگاه كنيد ببينيد كه متأسفانه هنوز پس از 32 سال از انقلاب اسلامي، ريشه فتنه گران و آشوب طلبها قطع نشده است.

- توهم غير جايز از سوي برخي مسئولين باعث جري تر شدن آنان نيز مي شود.

- آقاي لاريجاني رييس محترم قوه قضاييه در بندرعباس مي گويد: «اگر ما سران فتنه را دستگير كنيم امامزاده مي شوند» اين حرف ایشان مورد سوء استفاده قرار می گیرد و  تبدیل به امنیت و مصونیت سران فتنه می گردد و از آن طرف هم هاشمي دلگرمي پيدا مي كند و آن حرف ها زده مي شود و از اين طرف هم ديروز اين فتنه گران و آشوب طلبها آمدند خيابانهاي تهران و مقداري آشوب كردند و به برخي نيز تعرض كردند كه البته اين برنامه با دخالت امت حزب الله جمع شد.

- ما چقدر بايد پول خرج مي كرديم تا اين سران فتنه را به بعضي از مردم بشناسانيم در حالي كه خودشان باعث شدند زودتر به مردم شناسانده شوند. اين دشمناني كه در لباس دين هستند خطرشان خيلي زياد است.

- در فراز ديگري از اين دعاي شريفه مي خوانيم كه « خدايا لعن كن دشمنانِ وليِّ خودت را در بلادشان». چه كسي فكر مي كرد به سران آمريكا و انگليس و مصر و ... در شهر و كشور خودشان اين طور لعن و نفرين كنند؟ و در كشور ما هم به ... و خاتمي و كروبي و موسوي و دارددسته هايشان اينطور لعن و نفرين كنند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
ملت شریف و انقلابی دعا میکنند و میگویند . خدایا تو شاهد هزار بار در خواست کردم این فتنه گران و سران فتنه را براه راست هدایت کن . اگر هدایت نمیشوند محاکمه کن . امروز روز محاکمه سران فتنه است . فردا دیر است . آقای لاریجانی ما عمر نوح نداریم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها