کد خبر: ۹۴۰۲۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال خواهان جذب نیکبخت واحدی نیست و در این خصوص درخواستی به باشگاه استقلال نداده است.

جام ورزشی؛ پس از آنکه به نظر می رسد مشکلات غیر فوتبالی علیرضا نیکبخت واحدی حل شده و این بازیکن برای بازی کردن مشکلی ندارد صحبت هایی در برخی رسانه ها مطرح شده که علاوه بر پرسپولیس، باشگاه استقلال نیز خواهان جذب این بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر است.


سرپرست تیم استقلال در این خصوص گفت: «باشگاه استقلال مذاکره ای را با نیکبخت واحدی انجام نداده است ضمن اینکه سرمربی تیم نیز در این خصوص درخواستی به باشگاه نداده است و حتی با سایر نفرات کادر فنی نیز در این خصوص صحبتی نکرده است.»


ماجدی تاکید کرد: «بعید است علیرضا نیکبخت واحدی در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ به استقلال بیاید.»


در روزهای گذشته خبری مبنی بر حضور نیکبخت واحدی در باشگاه پرسپولیس و ملاقات وی با رویانیان روی خروجی برخی خبرگزاری ها قرار گرفت در این ملاقات ظاهرا طرفین جهت حضور نیکبخت در پرسپولیس و بازگشت دوباره‎اش به لیگ برتر توافقاتی نیز کرده‎اند.

 

رویانیان به نیکبخت گفته: «بالاخره شما یکی از بازیکنان با سابقه فوتبال کشورمان هستید و ما هم باشگاهی هستیم که دوست داریم به بازیکنان گذشته خود دوباره میدان دهیم. از همین رو باشگاه پرسپولیس آمادگی دارد شما را برای بازی در این تیم جذب کند. البته شرایط خودتان نیز بسیار برای ما مهم است.»


نیکبخت در پاسخ گفته است: «قطعاً به زودی مایلی‌کهن را برای بازگشتم به پرسپولیس در جریان خواهم گذاشت تا انشالله بتوانم دوباره پیراهن قرمز را بپوشم. محمد رویانیان امروز کار بزرگی را در حق من کرد، من هیچ وقت محبت او را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم که در آینده این نگاه او را جبان کنم.»


این موضوع ناراحتی و اعتراض شدید مدیرعامل باشگاه گهر دورود را به همراه داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها